Pest megye, Déli csoport 1951
# | club | m | w | t | l | goals | points |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | Vecsési Lokomotív 1 | 26 | 18 | 1 | 7 | 65 : 36 | 37 |
2 | Albertirsai Lokomotív 2 | 26 | 15 | 5 | 6 | 68 : 42 | 35 |
3 | Monori Építők 3 | 26 | 15 | 3 | 8 | 71 : 41 | 33 |
4 | Gyömrői ÁGSK 4 | 26 | 14 | 5 | 7 | 67 : 50 | 33 |
5 | Pilisi Kinizsi 5 | 26 | 14 | 2 | 10 | 55 : 42 | 30 |
6 | Ecseri SK 6 | 26 | 13 | 4 | 9 | 66 : 52 | 30 |
7 | Nagykőrösi Kinizsi 7 | 26 | 13 | 1 | 12 | 60 : 61 | 27 |
8 | Isaszegi Postás | 26 | 12 | 3 | 11 | 45 : 55 | 27 |
9 | Ráckevei Petőfi 8 | 26 | 10 | 4 | 12 | 68 : 66 | 24 |
10 | Csepel Autó (Szigethalom) 9 | 26 | 10 | 3 | 13 | 57 : 49 | 23 |
11 | Abonyi Petőfi 10 | 26 | 8 | 4 | 14 | 56 : 74 | 20 |
12 | Tápiószele | 26 | 6 | 5 | 15 | 38 : 76 | 17 |
13 | Kisalagi Szikra 11 | 26 | 6 | 4 | 16 | 40 : 77 | 16 |
14 | Ceglédi Építők 12 | 26 | 4 | 4 | 18 | 35 : 70 | 12 |
Piros adatsor : Kiesett vagy egyéb okból (például kizárás, klubegyesülés, megszűnés), a klub a következő bajnoki szezonban nem indul ebben a bajnoki osztályban.
- 1) volt Vecsési SzMTK
- 2) volt Albertirsai DISz
- 3) volt Monori SzSE
- 4) volt Gyömrői VSK
- 5) volt Pilisi SzDSE
- 6) volt Ecseri MTE
- 7) volt Nagykőrösi SzMSE
- 8) volt Ráckevei DISz
- 9) létrejött a Szilágyi-telepi MTK és a Csepel Autógyár fúziójából
- 10) volt Abonyi MTE
- 11) volt Kisalagi Lombik
- 12) volt Ceglédi Magasépítők
Az OTSB megszüntette az NB III-at, az NB II alá vidéken a megyei bajnokságokat hozta létre. Ide kerültek az 1950 őszi NB II kieső csapatai, a teljes NB III – az NB II-be jutottak kivételével – , a megszünt alszövetségi I. osztályok legjobbjai, valamint néhány megyében egy-két alacsonyabb osztályú csapat. Közvetlenül a megyei bajnokságokba nyertek beosztást a frissen alakult Honvéd-, Dózsa- és Bástya-együttesek. A bajnokság végén a megyei bajnokok a Budapest-bajnokság öt csoportgyőztesével osztályozó kőrmérkőzést vívtak négy csoportban, ahonnan a kiírás szerint az első két-két helyezett került fel a következő évi NB II-be.
Megyei bajnoki döntő
Dunakeszi Lokomotív - Vecsési Lokomotív 7:0
sources
1. Vecsési Lokomotív (k) [*1] 26 18 1 7 65:36 37
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2. Albertirsai Lokomotív (k) [*2] 26 15 5 6 68:42 35
3. Monori Építők (k) [*3] 26 15 3 8 71:41 33
4. Gyömrői ÁGSK [*4] 26 14 5 7 67:50 33
5. Pilisi Kinizsi [*5] 26 14 2 10 55:42 30
6. Ecseri SK [*6] 26 13 4 9 66:52 30
7. Nagykőrösi Kinizsi (k) [*7] 26 13 1 12 60:61 27
8. Isaszegi Postás 26 12 3 11 45:55 27
9. Ráckevei Petőfi [*8] 26 10 4 12 68:66 24
10. Csepel Autó (Szigethalom) [*9] 26 10 3 13 57:49 23
11. Abonyi Petőfi (k) [*10] 26 8 4 14 56:74 20
----------------------------------------------------------------
12. Tápiószele 26 6 5 15 38:76 17
13. Kisalagi Szikra [*11] 26 6 4 16 40:77 16
14. Ceglédi Építők [*12] 26 4 4 18 35:70 12
[*1] volt Vecsési SzMTK
[*2] volt Albertirsai DISz
[*3] volt Monori SzSE
[*4] volt Gyömrői VSK
[*5] volt Pilisi SzDSE
[*6] volt Ecseri MTE
[*7] volt Nagykőrösi SzMSE
[*8] volt Ráckevei DISz
[*9] létrejött a Szilágyi-telepi MTK és a Csepel Autógyár fúziójából
[*10] volt Abonyi MTE
[*11] volt Kisalagi Lombik
[*12] volt Ceglédi Magasépítők
Népsport
1951.11.22.
gaborpapi (fórum)
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2. Albertirsai Lokomotív (k) [*2] 26 15 5 6 68:42 35
3. Monori Építők (k) [*3] 26 15 3 8 71:41 33
4. Gyömrői ÁGSK [*4] 26 14 5 7 67:50 33
5. Pilisi Kinizsi [*5] 26 14 2 10 55:42 30
6. Ecseri SK [*6] 26 13 4 9 66:52 30
7. Nagykőrösi Kinizsi (k) [*7] 26 13 1 12 60:61 27
8. Isaszegi Postás 26 12 3 11 45:55 27
9. Ráckevei Petőfi [*8] 26 10 4 12 68:66 24
10. Csepel Autó (Szigethalom) [*9] 26 10 3 13 57:49 23
11. Abonyi Petőfi (k) [*10] 26 8 4 14 56:74 20
----------------------------------------------------------------
12. Tápiószele 26 6 5 15 38:76 17
13. Kisalagi Szikra [*11] 26 6 4 16 40:77 16
14. Ceglédi Építők [*12] 26 4 4 18 35:70 12
[*1] volt Vecsési SzMTK
[*2] volt Albertirsai DISz
[*3] volt Monori SzSE
[*4] volt Gyömrői VSK
[*5] volt Pilisi SzDSE
[*6] volt Ecseri MTE
[*7] volt Nagykőrösi SzMSE
[*8] volt Ráckevei DISz
[*9] létrejött a Szilágyi-telepi MTK és a Csepel Autógyár fúziójából
[*10] volt Abonyi MTE
[*11] volt Kisalagi Lombik
[*12] volt Ceglédi Magasépítők
Népsport
1951.11.22.
gaborpapi (fórum)
új hozzászólás
Csak bejelentkezett felhasználók írhatnak hozzászólást!