Nemzeti Bajnokság III, Debrecen-Nyíregyházi csoport 1949/1950
# | club | m | w | t | l | goals | points |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | Nyíregyházi Elektromos 1 | 30 | 24 | 5 | 1 | 92 : 27 | 53 |
2 | Püspökladányi VSK 2 | 30 | 18 | 3 | 9 | 66 : 49 | 39 |
3 | Nagykállói DSE | 30 | 15 | 8 | 7 | 60 : 48 | 38 |
4 | Debreceni Postás SE | 30 | 16 | 5 | 9 | 73 : 51 | 37 |
5 | Fehérgyarmati SzDSE 3 | 30 | 15 | 5 | 10 | 62 : 50 | 35 |
6 | Debreceni Előre 4 | 30 | 16 | 2 | 12 | 83 : 72 | 34 |
7 | Nyírbátori SzIT SE 5 | 30 | 15 | 3 | 12 | 63 : 43 | 33 |
8 | Debreceni Lendület SE 6 | 30 | 11 | 7 | 12 | 73 : 68 | 29 |
9 | Mándoki EPOSz 7 | 30 | 12 | 3 | 15 | 54 : 71 | 27 |
10 | Balkányi ÁGDSE (Balkányi EPOSz) 8 | 30 | 12 | 3 | 15 | 40 : 59 | 27 |
11 | Hajdúnánási EPOSz 9 | 30 | 11 | 4 | 15 | 53 : 60 | 26 |
12 | Nyírmadai ÁGDSE 10 | 30 | 8 | 10 | 12 | 55 : 66 | 26 |
13 | Tiszalöki ÖMTE (Tiszalöki MTE) 11 | 30 | 7 | 7 | 16 | 47 : 66 | 21 |
14 | Berettyóújfalui DSE | 30 | 8 | 4 | 18 | 48 : 59 | 20 |
15 | Záhonyi Vasutas SK 12 | 30 | 7 | 4 | 19 | 40 : 66 | 18 |
16 | Dombrádi ÉDOSz 13 | 30 | 8 | 1 | 21 | 43 : 97 | 17 |
Zöld adatsor : Feljutott vagy egyéb okból (például MLSZ döntés, klubegyesülés), a klub a következő bajnoki szezonban magasabb osztályban folytatja.
Piros adatsor : Kiesett vagy egyéb okból (például kizárás, klubegyesülés, megszűnés), a klub a következő bajnoki szezonban nem indul ebben a bajnoki osztályban.
- 1) volt Nyíregyházi Szabolcs DSE
- 2) átkerült a Szolnok-Békéscsabai csoportba
- 3) volt Fehérgyarmati DSE
- 4) átvette a Debreceni VAOSz SE helyét
- 5) volt Nyírbátori SE, új neve Nyírbátori ÉDOSz
- 6) új neve Debreceni ÉDOSz
- 7) új neve Mándoki DISz
- 8) volt Balkányi TSE
- 9) volt Hajdúnánási DTE
- 10) volt Nyírmadai Ifjúsági SE
- 11) volt Tiszalöki SE, új neve Tiszamenti Vízműépítők
- 12) volt Záhonyi Vasutas SE
- 13) volt Dombrádi Tisza SE
A csoportelső Nyíregyházi Elektromos – immár új néven – visszakerült
az NB II-be, az utolsó két helyezett kiesett az Északkelet-Magyarországi LASz I. osztályába.
Népsport
1950.06.19.
1. Nyíregyházi Elektromos (k) [*1] 30 24 5 1 92:27 53
----------------------------------------------------------------
2. Püspökladányi VSK [*2] 30 18 3 9 66:49 39
3. Nagykállói DSE 30 15 8 7 60:48 38
4. Debreceni Postás SE 30 16 5 9 73:51 37
5. Fehérgyarmati SzSE [*3] 30 15 5 10 62:50 35
6. Debreceni Előre [*4] 30 16 2 12 83:72 34
7. Nyírbátori SzIT SE [*5] 30 15 3 12 63:43 33
8. Debreceni Lendület SE [*6] 30 11 7 12 73:68 29
9. Mándoki EPOSz [*7] 30 12 3 15 54:71 27
9. Balkányi ÁGDSE [*8] 30 12 3 15 40:59 27
10. Hajdúnánási ÉDOSz (ú) [*9] 30 11 4 15 53:60 26
11. Nyírmadai ÁGDSE [*10] 30 8 10 12 55:66 26
13. Tiszalöki ÖMTE [*11] 30 7 7 16 47:66 21
14. Berettyóújfalusi DSE 29 8 4 17 48:59 20
-----------------------------------------------------------------
15. Záhonyi Vasutas SK [*12] 30 7 4 19 40:66 18
16. Dombrádi ÉDOSz (ú) [*13] 30 8 1 21 43:97 17
[*1] volt Nyíregyházi „Szabolcs” DSE
[*2] átkerült a Szolnok-Békéscsabai csoportba
[*3] volt Fehérgyarmati DSE
[*4] volt Debreceni VAOSz SE
[*5] új neve Nyírbátori ÉDOSz
[*6] új neve Nyíregyházi ÉDOSz
[*7] új neve Mándoki DISz
[*8] volt Balkányi TSE
[*9] volt Hajdúnánási DTE
[*10] volt Nyírmadai Ifjúsági SE
[*11] volt Tiszalöki SzTE, új neve Tiszamenti Vízműépítők
(Tiszalök)
[*12] volt Záhonyi Vasutas SE
[*13] volt Dombrádi Tisza SE
gaborpapi (fórum)
új hozzászólás
Csak bejelentkezett felhasználók írhatnak hozzászólást!
comments
A Debreceni VAOSZ helyett a Debreceni Előre indult az 1949/50-es NB III-as bajnokságban. A VAOSZ (Villamosipari Alkalmazottak Országos Szövetsége) 1949/50-ben Debreceni Villanygyár néven folytatta tovább a Kerületi I-ben. Az Előre nem végzett feljutó helyen mégis besorolták az NB III-ba. A VAOSZ korábban a Debreceni Világítási Vállalat SE, a Villanygyár csapata volt 1945 előtt. 1951-től Debreceni Vasas majd Vasas Elektromos később TITÁSZ Elektromos volt a neve. (Források: Sándor Mihály: A debreceni futball képes kalauza 1899- valamint megtalálható a Villanygyár csapatának átfogó történeténél a dr. Pólya Jenő: A Tiszántúl villamosításának története 1888-1972 című könyvben is.