Nemzeti Bajnokság II, Közép csoport 1953
# | club | m | w | t | l | goals | points |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | Szikra Gázművek | 30 | 21 | 4 | 5 | 67 : 27 | 46 |
2 | Tatabányai Bányász | 30 | 19 | 6 | 5 | 61 : 24 | 44 |
3 | Pesterzsébeti Vasas | 30 | 18 | 7 | 5 | 56 : 33 | 43 |
4 | Kinizsi Dohánygyár | 30 | 15 | 7 | 8 | 56 : 36 | 37 |
5 | Váci Vörös Lobogó | 30 | 13 | 6 | 11 | 45 : 45 | 32 |
6 | Szikra Kénsavgyár | 30 | 9 | 10 | 11 | 58 : 59 | 28 |
7 | Budapesti Vörös Meteor | 30 | 10 | 7 | 13 | 58 : 60 | 27 |
8 | Budapesti Gyárépítők | 30 | 10 | 7 | 13 | 45 : 53 | 27 |
9 | Vörös Lobogó Duna-cipőgyár | 30 | 10 | 7 | 13 | 42 : 52 | 27 |
10 | Budapesti Haladás | 30 | 11 | 4 | 15 | 39 : 42 | 26 |
11 | Kinizsi Sörgyár | 30 | 10 | 6 | 14 | 35 : 49 | 26 |
12 | Vasas Ganzvagon | 30 | 9 | 7 | 14 | 40 : 53 | 25 |
13 | Esztergomi Vasas | 30 | 9 | 7 | 14 | 32 : 47 | 25 |
14 | Vasas MÁVAG | 30 | 7 | 9 | 14 | 47 : 61 | 23 |
15 | Csepeli Szikra | 30 | 9 | 5 | 16 | 31 : 50 | 23 |
16 | Budapesti Építők 1 | 30 | 8 | 5 | 17 | 41 : 62 | 21 |
Piros adatsor : Kiesett vagy egyéb okból (például kizárás, klubegyesülés, megszűnés), a klub a következő bajnoki szezonban nem indul ebben a bajnoki osztályban.
- 1) közben – 1953. 01. 11-1953. 10. 15-ig – Építők Metró
Osztályozó az NB I-be jutásért
(Népsport 1953. 12. 14.)
1. Diósgyőri Vasas 3 3 – – 8:2 6
2. Vasas Izzó 3 2 – 1 6:2 4
---------------------------------------------------------
3. Szikra Gázművek 3 1 – 2 4:8 2
4. Pécsi Lokomotív 3 – – 3 2:8 –
sources
1. Szikra Gázművek 30 21 4 5 67:27 46
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - -
2. Tatabányai Bányász 30 19 6 5 61:24 44
3. Pesterzsébeti Vasas (ú) 30 18 7 5 56:33 43
4. Kinizsi Dohánygyár 30 15 7 8 56:36 37
5. Váci Vörös Lobogó 30 13 6 11 45:45 32
6. Szikra Kénsavgyár 30 9 10 11 58:59 28
7. Bp. Vörös Meteor 30 10 7 13 58:60 27
8. Bp. Gyárépítők 30 10 7 13 45:53 27
9. Vörös Lobogó Duna-cipőgyár 30 10 7 13 42:52 27
10. Bp. Haladás 30 11 4 15 39:42 26
11. Kinizsi Sörgyár 30 10 6 14 35:49 26
12. Vasas Ganzvagon 30 9 7 14 40:53 25
13. Esztergomi Vasas (ú) 30 9 7 14 32:47 25
14. Vasas MÁVAG 30 7 9 14 47:61 23
----------------------------------------------------------------
15. Csepeli Szikra 30 9 5 16 31:90 23
16. Bp. Építők [*1] 30 8 5 17 41:62 21
[*1] közben – 1953. 01. 11-1953. 10. 15-ig – Építők Metró
és
Népsport 1953. 11. 30.
gaborpapi (fórum)
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - -
2. Tatabányai Bányász 30 19 6 5 61:24 44
3. Pesterzsébeti Vasas (ú) 30 18 7 5 56:33 43
4. Kinizsi Dohánygyár 30 15 7 8 56:36 37
5. Váci Vörös Lobogó 30 13 6 11 45:45 32
6. Szikra Kénsavgyár 30 9 10 11 58:59 28
7. Bp. Vörös Meteor 30 10 7 13 58:60 27
8. Bp. Gyárépítők 30 10 7 13 45:53 27
9. Vörös Lobogó Duna-cipőgyár 30 10 7 13 42:52 27
10. Bp. Haladás 30 11 4 15 39:42 26
11. Kinizsi Sörgyár 30 10 6 14 35:49 26
12. Vasas Ganzvagon 30 9 7 14 40:53 25
13. Esztergomi Vasas (ú) 30 9 7 14 32:47 25
14. Vasas MÁVAG 30 7 9 14 47:61 23
----------------------------------------------------------------
15. Csepeli Szikra 30 9 5 16 31:90 23
16. Bp. Építők [*1] 30 8 5 17 41:62 21
[*1] közben – 1953. 01. 11-1953. 10. 15-ig – Építők Metró
és
Népsport 1953. 11. 30.
gaborpapi (fórum)
új hozzászólás
Csak bejelentkezett felhasználók írhatnak hozzászólást!
comments
Magyarország futballtörténete