-
2006.12.14
A fővárosi közgyűlés egyhangúlag megszavazza a Millenáris fővárosi műemléki védettségét.
-
1974
-új cementburkolat
-
1954
-az északnyugati forduló nagymértékben megsüllyedt
-teljesen feltörték a pálya betonját, a fordulókat feltöltötték, az egyenesek dölésszögét kijavították
-a pálya hossza 412 méterre csökkent
-új világítás kiépítése, huszonhat oszlopon ikerlámpák kihelyezése
-
1945
-a betonteknőt többszáz kisebb-nagyobb belövés érte
-a tribünt három nagyobb bombatalálat roggyantotta meg
-a futókört és az atlétikapályát mély gödrök csúfították
-a pályát felújították, májusban már versenyeket is rendeztek
-
1928.08.15-20.
XXXI. Kerékpáros Világbajnokság színhelye
-
1928.7.08
-az új pálya átadása
-4 ezer néző
-
1928
-a pályaszintje 1,7méterrel mélyebbre került
-a kiemelt 24 ezer köbméter földet a körtöltésbe, valamint a megemelt fordulók alapjába tették
- a pálya 415 méterre rövidült és betonborítást kapott
-fordulókban megemelt lelátók
-3.000 férőhelyes tribün
-nagy fényerejű lámpák felszerelése
-mind a futópálya (367m) mind a labdarúgópálya (110m*64m) mérete csökkent
-nagytribün alatt társalgó létrehozása
-
1928
-1927 októberében indult az építkezés
-a földmunkák 1928 márciusában fejeződtek be
-ekkor fogtak hozzá a betonpálya és betontribün építéséhez
-a betonteknő május végére készült el
-
1927
-pálya felújításának terve mivel " a hatalmas fatákolmány alapja korhadt s összeroskadással fenyeget"
-a telep átépítésével Hajós Alfrédot és Mattyók Aladárt bízták meg
-
1924.06.20
-az új kerékpárpálya-velodrom átadása
-
1922
-kisebb javítások a kerékpárpályán
-
1921
-atlétikai pálya felújítása
-tribünök felújítása
-gyep cseréje
-sporttelep körül új betonkerítés
-
1916
-lebontották az egyik kistribünt
-
1909
-újabb, 40*10 méteres fedetlen emelvény épült
-ezenkívül egy 168 négyzetméter alapterületű szétszedhető tribün a kerékpárpálya fordulójában
-elkészült a nézőteret betonteknőtől elválasztó léckerítés
-a pálya végénél pedig egy 33*11,8 méteres (95-180cm mélységű) vezetékes vízzel töltött medencét hoztak létre
-
1904
-főtribünökkel szembeni állóhelyek felújítása
-deszkafalat és hagyományos fenyőoszlopos- kátránypapíros tetőszerkezetet kapott az 55*7 méteres állóhely
-
1901
-pálya gyepesítésének elrendelése (előtte homokos talajú)
-tribűnön olcsóbb és drágább helyek elkülönítése
-
1901
-telepet körülvevő deszkakerítés elkészülte
-
1901
-meglévő "B" tribün mellé felépült az "A" tribün is
-40*12 méteres, tégla alapfalú, favázas szerkezetű lelátó
-fedele fenyőfa oszlopokon nyugvó kátránypapír
-alsó szinten öltöző, iroda és illemhelység
-
1897
-új fedett tribün építése
-kerékpárpálya helyreállítása, aszfaltburkolattal való ellátása
-
1897
a pálya fa lelátóit széthordták