magyarfutball.hu

Hollandia Anglia Jansen Pascal (London 1973.01.27 - )

alias
Pascal Jansen

Pacal
Paszkál
Jenzen
nationality
Hollandia

Anglia

age
51 years
related websites

játékos

pályafutás
?
eredmények / elismerések
?

edző

pályafutás
Al-Jazeera Club (asszisztens edző)
1998 - 1999
Al-Wahda (asszisztens edző)
1999 - 2000
Vitesse (utánpótlás)
2000 - 2009
Sparta Rotterdam (asszisztens edző)
2011 - 2013
PSV Eindhoven (utánpótlás)
2013 - 2018
AZ Alkmaar (asszisztens edző)
2018 - 2020
AZ Alkmaar
2020. december 5 - 2024. január 17
Ferencvárosi TC
2024. június 13 - 2024. december 31
eredmények / elismerések
?
 
 

új hozzászólás

Csak bejelentkezett felhasználók írhatnak hozzászólást!

comments

  1. avatar: magyarfutball.hu
    2025.01.01, 15:58 (szerk.: 2025.01.01, 16:06)
    láthatóan a csapat sem értette meg, amit akart. Nemzetköziben jöttek az eredmények, de az nb1-ben lélektelen, gyenge és nem is eredményes játékot játszott a csapat. Ennél több kell, főleg úgy, hogy a keret értéke magasabb mint az utánunk következő 5 csapaté együtt...... Lget mondani, hogy a TM nem hiteles, de azért arányaiban jól mutatja a játékosok, csapatok erősségét, értékét.
    Ui. Rommenst vigye magával

    Én a játékosokat sajnálom!
    Félévente át kell állniuk egy új edző faszságaira, aki kísérleti nyúlként használja a Fradit, majd elhúz a …

    Ha azok a játékosaink újra tudnak úgy focizni, mint Jansen előtti időkben (pl. Traoré, Zaki, Ramirez, BenRomdale), akkor már megérte, hogy elmegy. Ha meg még nézhető foci is társul mellé, meg nem kapunk egy rakás gólt semmitérő csapatoktól, meg nem adunk egy félidőnyi előnyt kiesés ellen menekülő csapatoknak, akkor meg pláne!

    Egyelőre kétszer adták el ezt a " rossz csúnya edző lelép, szegény Fradi meg megszívja" történetet. Harmadszorra már nem lehet megcsinálni, akkor majd valami más kell.
    Mindig más a hibás: Stankovic, Jansen, az amcsik, akik kivásárolták. Nálunk viszont minden fasza, senki nem hibázott. Se a szerb se Jansen nem fog a klubellen egy szót se szólni még akkor se, ha volt valami más is a háttérben.

    Nem örülök, mert nincs állandóság, de könnyeket sem hullajtok utána. Találunk jobban ide illőt.

    Nem. Nem örülök, hogy távozott, de nem is sajnálom. Nem működött a koncepciója nálunk és ezt szerintem ő is érezte. Bukhatjuk a bajnoki címet a váltás miatt? Simán. Viszont alakulhat jól is a dolog. Ha rendbe teszik mentálisan a csapatot és az új edző olyan focit játszat a srácokkal, amiben jók, akkor lehet egy jó tavaszunk.

    Imadom, hogy fel ev utan kijelentjuk, hogy nem mukodott a koncepcio. Az itt eltoltott ideje feleben ismerkedett a kerettel es lehetosegekkel es elkezdte a kepere formalni a csapatot. Ja, hogy az o kurva anyjat, hogy ennyi ido alatt nem lettunk matemateikailag is bajnokok es elsokent tovabbjutok. Kulturaltabb helyeken ilyen kijelenteseket mint a tied, evek utan tesznek edzokrol, de mi ugye tudjuk, hogy maskent mukodunk.

    Amikor azt mondják, hogy egy játékosról 1 év után mondjunk véleményt, akkor ez az edzőkre is igaz. Jansen elkezdett építeni valamit és időközben derül ki, hogy ki alkalmas rá a csapatból és ki nem. Idő kell, hogy megismerje a játékosokat. Kapott egy keretet Botkával, Pászkával, Ramirezzel, Civic-csel, Aanebával, Knoesterrel, stb...
    Tudom, a Fradinál már az első meccsen is a maximum kell, de aki sportolt már valaha, főleg épített csapatot, az tudja, hogy ez időigényes.
    Ami negatívum, hogy Pascal taktikájához elkezdtünk tárgyalni a játékosokkal, erre most lehet elölről kezdeni....

    Amit én látok:
    -4 ponttal több a bajnokságban tavaly ilyenkorhoz képest
    -9 pont 6 meccs után egy EKL-nél erősebb nemzetközi mezőnyben

    A szépsége, hogy mindkettőnknek igaza van. Remélem az új edzővel az általad sorolt pontok javulni fognak. Az általam sorolt eredményesség szerintem nem fog.

    Minden szezonban vannak jó és rossz meccsek. Fel nem fogom, hogy Jansen esetében miért csak a rosszat akarják meglátni. "hát igen, egymás utáni 3 el meccsen nyertünk 3szor és rúgtunk 9 gólt, dehát 1 góllal kikaptunk a lokitól 70 percig emberhátrányban, ezt ne felejtsük, az pedig nem fér bele." Ok.

    jansennel szinte minden nb1es csapat ellen szarul játszottunk, alig akadt olyan meccs ami tetszett

    De nem vagyok egyedül, ennyi qrva gyengét nem tudom melyik edző kapott, mint jansen

    Totál egyszerűen elfáradtunk, ennyi a történet.

    Pont ez a gond. A szezon elején csapágyasra járatta a kezdő 11 et. Akkor kellett volna a kupában vagy a bajnokságban rotálni, nem a végén amikor a perememberek játékhiány miatt teljesen formán kívül voltak.

    Lehet, hogy csak kevés ideje volt a kibontakozásra, de az is lehet, hogy ő volt kevés a feladathoz.
    Sok sikert a további pályafutásához, nekünk meg az új edzővel a továbbiakban.

    Nehéz ügy. Magasabb polcos edző ugródeszkának fog minket tekinteni, tehát megy, ha jobb ajánlatot kap. Jelen helyzetben nekünk ki a magasabb polc? Csoportkörösek voltunk, megértük a tavaszt, jelenleg is továbbjutásra állunk. Az EL mostanra a minimális elvárás. Nagyok lettek a vágyak. (Persze tettünk is érte) Lassan csak a BL-ben dolgozó edző lehet a következő, vagy......

    A csapat játékában nem láttam az egy-két évvel ezelőttihez képest a fejlődést.
    Ugyenezt a fejlődést nem láttam a játékosokban egyénileg sem.
    Márpedig a fejlődés az alapja annak, hogy előre lépjünk.
    Viszlát Pascal, sok szerencsét! Nyú Lyorkban biztosan jobb lesz.

    Voltak szakaszok, amikor lehetett valamit látni, de összességében inkább azt éreztem, hogy a srácok belebuktak abba, hogy az elméletet átvigyék a gyakorlatba.
    Ez a harmadik fellépés után már edző kérdése.
    Ha nem jön rá hamar, hogy nem megy, vagy nem ilyen tempóban megy az átalakítás, akkor inkább kinyír mindenkit?

    Ha csak egy kicsit lett volna rugalmasabb a taktikában, és csak egy kicsit alakította volna a játékosok képességeihez, most talán arról beszélnénk, hogy meglesz-e a veretlen bajnokság.
    Annakidején Rebrov, és Csercse is tudta fejleszteni a játékosokat, amit ebben a félévben nem láttam.

    Egyedül talán Kady, meg egy röpke érzet erejéig Saldanha földre hozatalában éreztem ilyet, de túl sokakat vesztetettünk el (Traore, Zaki, Abu, de Maiga is az elején totál hasznavehetetlen volt, stb.).

    Saját kérésre idehozatta Rommenst és Vurát.
    Nincs több kérdésem.

    Én meg azt gondolom, hogy a volt edzőnk elképzeléseit nem tudták maradéktalanul végrehajtani, ezért volt bennük nem kevés frusztráció. Ugyanezek a játékosok egy-másfél éve szárnyaltak, amikor a taktika legalább egy kicsit a képességeikhez volt igazítva.

    Abunak ez ugródeszka volt, ezért jött Európába. Mert itt jobban szem előtt van. Nyáron lesz 2 éve, hogy itt van, tavasszal tölti a 27-et. Ennyi volt. Nem véletlenül mondta Jansen, hogy neki mindig a sarkában kell lenni, hogy megpróbálja fenntartani a motivációját. Abutól vezér szerepet a jövőben ne várj, ő nem így tervezte. Traoré magát évi 30 feletti kanadai ponttal sem tudta eladni magát az első szezonban. Nyáron tölti a 30-at, szerződése lejár, alig várja, hogy elmehessen bohóckodni valahova keletre nagy pénzért 0 teljesítménnyel. Ő is belátta már tavaly, hogy ennyi volt, a karriere csúcsa a Fradi és az nb1, nincs tovább. Saldanha meg azt hitte, hogy első számú csatár lesz és nem a szélen kell futkosnia. Nem kap lehetőséget és sértődötten ül a padon, vidékre nem akart nagyon elmenni meccset játszani. Alig várja, hogy leigazolja valami top csapat. Nála nagy bajok vannak fejben.

    Én nem örülök a távozásának, de megértem döntését. Pascal lett az eddigi legnagyobbat felfelé bukó edzőnk. Sajnálom, hogy így alakult, mert egy téli merkátó után megnéztem volna, hogy mit alkot egy jobban hozzáformált csapattal.

    Remélem találunk egy olyan edzőt, aki legalább tudja majd hozni, azt amit Pascal.

    Nb1-es játékunk sokszor nézhetetlen volt. Sokszor késve nyúlt vagy rosszul nyúlt bele a meccsekbe. Játékosokat olyan poszton erőltetett ahol láthatóan nem tudtak hozni a képességeiket. Szerintem a rotalasban sem volt semmi tervszerűség. Q nemzetkoziben valóban a 3 győzelem szép játékkal is párosult, de azért ebben a sorozatban voltak selejtezők is. A BL kiesésünkon lehet vitatkozni, hogy jobb taktikával tovább mehettünk volna , de a bányaluka ellen már a kilátástalan játékot hoztunk és óriási mák h ilyen szarul rúgták a tiziket. Osszesegebben semmi pluszt nem láttam tőle fél év alatt amit ne hozott volna bármelyik korábbi edző Stogert is beleértve.

    Mivel elment, ezért sajnálom, de ha maradt volna, akkor takarodjon!

    Nagyon kíváncsi vagyok, hogy vajon teljesen függetlenül kerestek meg minket Jansennel kapcsolatban vagy Hajnalék "közvetítettek", hogy elősegítsék a távozást.

    Nagyon nem jó hogy most ment el, ugyan akadozott a gépezet az nb1ben viszont az ELben a Paok elleni meccset leszamitva egészen jól mentünk. Ez a félév neki kb arra lehetett jó hogy megismerje a keretet lényegében most januártól eljezdhette volna a képére formálni. Sajnos ezért sem örülök hogy elment mert szerintem Leó nagyonis jó beugró edző lesz, s kívánom neki hogy sikeres legyen, sőt ha nagyon is az lesz akkor Kubieknak elehetne azon gondolkodni hogy véglegesítés öt, mivel ilyen félévente-évente edző cserékkel nagyin nem haladunk előre sőt a mostani szintet sem tudjuk fenntartani. Külhoni edzokkel az a baj hogy lehet hasonló záradék lesz a szerződésben és akkor koppanhatunk. A dolog másik része meg az hogy most már nem csak játékost hanem edzoket is szerződtette tőlünk ami szép eredmény. Ergo ez nagyonis jó ajánló levél lehet ha jobb fiatalabb edzőt akarunk idehozni.

    A játékunk többnyire a hazai bajnokságban borzalmas volt, ráadásul ezt olyan csapatok ellen produkáltuk, akik a kiesés ellen menekültek, pl. egy Debrecen ellen semmiképpen nem férhet bele 5 kapott gól. A játékosokat látványosan képtelen volt motiválni ezekre a meccsekre, ahogy Dibusz nyilatkozta valamelyik meccs után, ha a középkezdésnél valami nem sikerült jól, akkor ő már a kapuból látta, hogy ez egy borzalmas meccs lesz. Ilyen egyszerűen nem fordulhat elő egy csapattal (semmilyen csapattal, nem főleg a Fradival, miközben a bajnokságban kimagasló lehetőségekkel rendelkezünk minden téren), hogy a legkisebb zavartól, akár bekapott góltól totálisan összeomlik.

    Szerintem Jansen meccselésével is többször akadtak problémák, többször fordul elő olyan, hogy játékosokat, akiket rég le kellett volna cserélni, valamilyen megmagyarázhatatlan okból a pályán tartott (pl. Szalai a loki ellen kaptunk róla nettó 3 gólt, és a 32. percben ki is állították – az első róla bekapott gól és a 4. perces sárgája után le kellett volna cserélni). Több játékosunkat sem a ”helyén” játszatta (Traoré, Saldanha – ez főleg az előbbi brutális formahanyatlásán volt érezhető).

    Egy dolgot nem lehet eltagadni, hogy eredményességben 30 meccs után 18 győzelmünk volt vele, és 8-8 döntetlen és vereség – ez pontosan 2.0-es pont/meccs átlag. Ez ennél lehetett volna sokkal rosszabb is, főleg, hogy a bajnokságban második helyen vagyunk, az EL-ben pedig továbbjutó helyen és a Magyar Kupában is még állunk. Ráadásul, a játékosok idáig sem tudták elsajátítani Jansen elképzeléseit, most egy új edzővel ismét egy teljesen más irányt kell venni, új elképzelések, a szakmai stáb is változni fog, ki tudja az új edző mennyi segítőt hoz majd magával, és akár neki is lesznek játékosok, akiket ő személyesen akar (lásd Rommens Jansennél).
    Főleg, hogy most a téli felkészülést úgy tűnik, hogy nem tudjuk megkezdeni az új edzővel, teljesen váratlan volt ez a váltás – szóval az új edző első rendes közös felkészülési időszaka majd csak nyáron lesz a csapattal.

    Szinte lehetetlen erre konkrétan egy igen, vagy egy nemet mondani, mindkét irányba vannak bőségesen érvek, de talán jelenleg inkább nem a helyes válasz, de a következő hónapokban úgyis kiderül. Azt viszont sajnálom, hogy Jansen nem tudott már meccselni az Alkmaar ellen, pikáns kis összecsapás lett volna pedig.

    Jó lenne valami stabil edzőt találni, de nyilván a kivásárlás kivédhetetlen. Most kapóra is jött, mert Jansen nem a mi emberünk volt. Nem azért mert képzetlen, hanem mert a focija simán nem nekünk való. A karaktere meg még annyira sem. Ennél több indok nem is kell.

    valahol melyen a zsigereimben megkonnyebulest erzek. Annyira sok fajdalmas meccs volt az elmult honapokban, hogy azon kaptam magam neha, hogy mar nem is voltam merges. Persze egyaltalan nem biztos, hogy Pascal volt a problema.

    nem jó, hogy félévente új edzőnk van.
    Ezt én megértem, de ugye most ez a váltás nem rajtunk múlt, mert ő vásároltatta ki magát .(gondolom szólt az ügynökének, hogy keressen neki új helyet)
    Ha pedig így van, akkor felesleges nem örülni, mert aki menni akar, az menjen, mert másképp nem lesz jó vége.

    Na igen...itt vagy az ügynöke vagy Hajnalék már erősen dolgozhattak ezen, hogy senkinél se jelentsen arcvesztést a váltás.

    Nem, nem jó, hogy fél évente váltjuk az edzői stábot.
    Nem, nem jó, hogy 10-et kaptunk egy hét alatt kutyaütő csapatoktól.
    Nem, nem jó, hogy Kubatov ( vagy valamelyik ostoba, izgága embere) online beszól a szurkolóknak, miután az üzenetnek csak az első felét látta, aztán kínosan magyarázkodik, mikor a retek média ráugrik a témára.
    Viszont Pascal mennyei meccs előtti nyilatkozatai, miszerint felkészültek vagyunk, így-úgy feltérképeztük az ellent, stb, stb, és kaptunk egy ötöst, aztán a kaszinós féle "hát most nem sikerült, dolgozunk tovább" sablon, plusz a nézhetetlen játék, formán kívüli játékosok, nos, nem egy felső polcos edző jellemét mutatták számomra.
    Rebrov kibaszta a renitenseket, még ha fájt is, utána csak simogattuk őket.
    Szóval igen, menjen, de a vezetőség is nézzen mélyen magába.
    Boldog új évet kívánok minden Fradistának!

    Az elején bizakodó voltam, úgy tűnt kellőképpen meg van szervezve a védekezés, alig kaptunk gólt. A végén teljesen összeomlott ez a csapatrész is, a Fradihoz méltatlan módon nagyon sok gólt kaptunk.

    Ha arra a kínszenvedésre gondolok, amit hétről hétre a bajnokságban láttunk, örülök, hogy kapunk esélyt egy jobb játékot nyújtó csapatra, mert a játékosokban megvan a potenciál.

    Viszont biztos vagyok benne, hogy Jansenben is sokkal több van, mint amit mi a vaksi szemünkkel láttunk és idővel ki tudott volna teljesedni ő is, a keret is és a játék is.

    Hajnalnak konkrétan a lehető legkomolyabb papírja van a szakmájáról. Lelkes amatőrözni Kubit lehet, de talán egy évtized után már ő is látott karón varjút.
    Asszem azokkal tudok azonosulni akik szerint ebben kb ennyi van, még néha egy kis BL mákkal. Alá is írnám ha ez így maradna 20 évig..

    1,,-elvtelen döntések.
    2,-a keret jelentős részének,megdöbbentő mértékű formahanyatlása
    3,- a rotáció hiánya. Nagyrészt 15-17 játékos játszotta végig az idényt,a többieket nem sikerült tűzben tartani,annyira sem,hogy legalább az epizódszerepeket megoldják.
    4,-sokszor előforduló,katasztrofális meccselés.
    5,- a magyar bajnokságban nyújtott nézhetetlen, ötlettelen játék. Aminek következménye,nézőszám csökkenés,anyagi veszteség.
    6,-csapatvédekezés szervezetlensége kontrára építő csapatok ellen.
    7,-akiben felmerül,hogy ezek ellenére, egy komoly ajánlattal a zsebében marasztalni kéne,az nem ismeri a sport lélektanát.
    8,-ez egy win-win szituáció mindkét fél részéről.Sikeresnek egyáltalán nem nevezhető edző,viszonylag jó pozícióban átadja a csapatot,és még pénzt is kapunk érte.

    Az a baj, hogy nagyon lefelé ívelő pályán mozgott a csapat. Amikor idejött, egész jól muzsikált a csapat, aztán a félév végére kezdtünk egyre nézhetetlenebb focit játszani és egyre eredménytelenebbet. Szép-szép a 9 pont az EL-ben, de az nekem a bónusz. A hazai statisztikája sem rosszabb, mint az elődöké, talán tényleg az a zavaró, hogy mintha az idő múlásával nem fejlődött volna, hanem leépült a csapat.
    Sosem tudjuk meg, hogy milyen lett volna a tavasz a kedvére igazolt játékosok beépítése és az EL terhelés megszűnése után.
    Én hiszek abban, hogy valami olyan edző kell ide, akinek határozott elképzelése van arról, hogy mit akar a csapattal játszatni, még akkor is, ha arra a keret nem teljesen megfelelő. Olyan emberrel nem fejlődünk, aki azt nézi, hogy a jelenlegi keret mire alkalmas. Annak ott is lesz a plafon.
    Szóval elsülhet ez jól is, rosszul is. Csak ne tartson olyan sokáig, hogy közben Leandrot is megégessük.

    Nem hozta a beígért és várt játékot, a fiatalok beépítése sem jött össze. Szerintem a játékosai sem értették, mit is akar tőlük. Ennek eklatáns példája volt a debreceni 5:4, amikor 10 emberre fogyva Dénes tartott egy taktikai eligazítást a félpályán és grundfocival visszajöttünk a meccsbe, majd a második félidőre megint totál homály lett az egész. Lehet, hogy elméletben hatalmas a pali, de a pálya szélén ebből semmi sem látszott. Azért bukott ilyen későn, mert a keret van olyan minőségű, hogy még így is hozza a bajnokságot, az EL meccsek pedig egész egyszerűen a játékosoknak is fontosabbak, azért hajtanak.

    Ha statisztikailag nézem, akkor Jansen Rebrov és Stankovic után a legjobb pontátlaggal bír, de a játék még nagyon köhögött. Ennek ellenére úgy gondoltam, hogy a szerbnél és az oszétnál jobb lesz, csak ki kell alakítania és a keretet ebbe az irányba formálnia. Én sokkal inkább haragszom azért, hogy most és így ment el (22 nap múlva EL meccs!), mint azért, amit eddig felmutatott nálunk. A szurkolók közé ezzel békét hozott, de a játékosok között szerintem csak még nagyobb lett a bizonytalanság, holott már eddig is sokukon lehetett észrevenni zavarodottságot. Fél évente új edző, ne csodálkozzunk ha vannak akik felemásan teljesítenek.

    nagyon egyszerű ezt magyarul is érthetőre lefordítani, mivel itt nem kapta meg azt, ami miatt ideigazolt, a saját érdekét nézte és eligazolt a világ legnagyobb football cégéhez

    Szerintem csak annyi történt, hogy felvázolta a fociról való elképzelését a klubnak. Mi azt mondtuk ez így fasza, tetszik nekünk, ezt akarjuk. Aztán mikor most télen elmondta, hogy hol kellene változtatni a kereten az nekünk már nem tetszett. Úgyhogy nyilván elfogadta egy nagyobb fejlődési potenciállal rendelkező ligából való megkeresést. Szerintem az ő focijának jobban is fog feküdni az MLS.
    Nekünk meg ideje lenne saját futball filozófiát kialakítani, ami alapján az u14től a Soroksáron át a nagycsapatig játszunk és ehhez igazolni edzőt és játékosokat. Nem pedig fél évente, évente változtatgatni, mert ez lesz, hogy a keret egyik fele nem képes azt a taktikát játszani, amit a másik meg igen.

    Az elmúlt pár évben el vagyunk kényeztetve, és hirtelen elvárás lett az azonnali siker és bravúr. 15 perc alatt 2-0 ide egy EL meccsen, erre a B3 10. sorában 2-en szurkolunk haverommal. Amikor a tetves lilákat kell szidni, akkor bezzeg kinyílt mindenki szája szépen.

    Nem volt jó a játék sokszor, készséggel alá is írom, a meccs végi fütty időnként jogos is volt. De kurvagyengézni a 3 naponta játszó és amúgy eredményes saját csapatodat akkor is suttyó proli dolog. Innen már csak egy lépés a dózsás-vidista vedd le a mezt szintű agymenések.

    Sok mindent nem vennék át a PL-ből, de a saját csapatod iránti tiszteletet mindenképp. Az Arsenal karácsonykor hulla szar meccsen nyert 1-0-ra, hát nem sok füttyszót hallottam, pedig ők aztán tényleg nagyságrenddel jobbak az ellenfélnél.

    Kb semmi nem marad meg ebbol a paliból, Deki legalább megalázta Karakót.

    Menni akart, ment.
    Jöjjön jobb

    Lehetne csinálni egy bingókártyát az új edző bemutatásához:
    -Fradi karakter
    -elsöprő támadófocit játszat
    -nemzetközi szinten a biztos védekezésre épít
    -szereti beépíteni a fiatalokat
    -dolgozott xy-nal, aki remek véleménnyel van róla
    -alapos kiválasztás előzte meg, már hosszú évek óta rajta volt a listánkon

    Azert ez igy nem egy bokafosos valtas. Szerintem itt voltak nezetelteresek, konfliktusok, csalodasok, mert ha minden faszan ment volna kozos izgalmas jovokeppel, akkor nem hinnem, hogy egy MLS ajanlat miatt fel ev utan dobbantott volna PJ. Hozzateszem, a Spartakot is hasonlo kalapba teszem. Jo lenne megerteni jobban ezeket.

    https://ulloi129.hu/2025/01/01/a-nap-kerdese-te-orulsz-jansen-tavozasanak/
     
  2. avatar: magyarfutball.hu
    2025.01.01, 14:32
    JANSENT KIVÁSÁROLJÁK, LEANDRO KÉSZÍTI FEL A FRADIT!

    A távozó Pascal Jansen segítője, Leandro irányításával kezdik meg a felkészülést az FTC labdarúgói.

    Az FTC 35-szörös bajnok férfi labdarúgó csapatát 2024 nyarától irányító Pascal Jansent a világ egyik vezető futballklubját tulajdonló cégcsoport vásárolja ki. A távozó edzőért az FTC jelentős összeget kért és kapott.

    Az FTC kispadjára Jansen segítő edzője, az FTC-nél játékosként 9 év alatt 4 bajnoki címet szerzett Leandro de Almeida ül le ideiglenesen. Leandro pályafutása befejezése után, 2020 és 2023 között a Fradi második csapata mellett dolgozott, 2023 óta pedig másodedzőként erősítette a klubot. A januári felkészülést már Leandro irányításával kezdi meg az együttes.

    A csapat elé kitűzött cél változatlan, minél tovább jutni az Európa Ligában, megnyerni a bajnokságot és a Magyar Kupát.

    Pascal Jansennek köszönjük az FTC-ért eddig végzett munkáját, tengerentúli pályafutásához sok sikert kívánunk!

    2024.12.31
    https://www.fradi.hu/labdarugas/elso-csapat/hirek/jansent-kivasaroljak-leandro-kesziti-fel-a-fradit
     
  3. avatar: magyarfutball.hu
    2024.06.13, 21:33
    PASCAL JANSEN AZ FTC ÚJ VEZETŐEDZŐJE
    kép
    Az 51 éves szakember legutóbb az AZ Alkmaart irányította.

    Pascal Jansen 1973. január 27-én született Londonban, holland édesapja zenész, míg angol édesanyja énekesnő. A holland-angol kettős állampolgárságú tréner a hollandiai Zaandamban nőtt fel, és itt is kezdett el futballozni. Utánpótlás-karrierje során megfordult többek között az AZ Alkmaarnál, az Ajaxnál, a Haarlemnél és a Telstarnál is. Aktív pályafutásának egy térdsérülés vetett véget, még azelőtt, hogy bemutatkozott volna a felnőttek között.

    Jansen ezután az edzői karrier felé fordult, 1993-től 1998-ig a Haarlem utánpótlás-trénereként dolgozott, majd Ázsiában próbált szerencsét, két szezonon keresztül az Al-Jazeera és az Al-Wahda edzői stábjában tevékenykedett. Ezt követően visszatért Hollandiába, ahol a Vitesse és a Sparta Rotterdam akadémiáján dolgozott.

    2011-ben a Sparta Rotterdam első csapata mellett folytatta a munkát, segédedzőként. Két évvel később került a PSV-hez, ahol először az akadémián számítottak rá, az U19-es és az U21-es együttest egyaránt két-két évig irányította. 2017-től egy éven keresztül a PSV akadémiáját vezette, majd csatlakozott az AZ Alkmaarhoz.

    Az Északi-tenger partján egyből a felnőttek mellé került, először két évig segédedzőként, majd 2020 decemberében kinevezték vezetőedzőnek, ezt a posztot 2024 januárjáig töltötte be.

    Irányítása alatt a csapat egy bronzérem mellett egyszer a negyedik, egyszer pedig az ötödik helyen végzett a holland bajnokságban. A nemzetközi porondon mindhárom alkalommal az Európa Konferencia Ligában dirigálta a piros-fehéreket, a mögöttünk hagyott szezonban nem sikerült továbbjutnia a csoportból, 2022-ben azonban a nyolcaddöntőig jutott vele a csapat, míg tavaly egészen az elődöntőig juttatta az Alkmaart. Érdekesség, hogy új trénerünk másfél éven keresztül együtt dolgozott a magyar válogatott Kerkez Milossal, így nem teljesen ismeretlen számára a hazai futball.

    2024.06.13
    https://www.fradi.hu/labdarugas/elso-csapat/hirek/pascal-jansen-a-futballt-a-szurkolokert-jatsszuk