Budapesti LASz III. osztály, 7. csoport 1949/1950
# | csapat neve | mérk. | gy | d | v | gólarány | pontszám |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | Központi Lombik TK II. | 27 | 24 | 3 | 0 | 76 : 29 | 51 |
2 | Pamuttextil | 27 | 22 | 1 | 4 | 68 : 28 | 45 |
3 | Központi Híradó | 27 | 17 | 6 | 4 | 66 : 27 | 40 |
4 | Házgyár 1 | 27 | 16 | 3 | 8 | 70 : 49 | 35 |
5 | Budai Vasutas | 27 | 13 | 3 | 11 | 51 : 51 | 29 |
6 | Stieber | 27 | 13 | 3 | 11 | 59 : 66 | 29 |
7 | Útvasút | 27 | 12 | 3 | 12 | 76 : 63 | 27 |
8 | Frama | 27 | 10 | 3 | 14 | 53 : 50 | 23 |
9 | Franck | 27 | 10 | 1 | 16 | 73 : 57 | 21 |
10 | Masped | 27 | 9 | 3 | 15 | 52 : 75 | 21 |
11 | Községi Kenyérgyár 2 | 27 | 8 | 4 | 15 | 44 : 78 | 20 |
12 | Villanyszerelők | 27 | 8 | 2 | 17 | 34 : 78 | 18 |
13 | Autótaxi MSC II. 3 | 27 | 7 | 2 | 18 | 33 : 68 | 16 |
14 | ÉDOSz Lendület III. 4 | 27 | 4 | 2 | 21 | 24 : 40 | 10 |
15 | Salzmann 5 | 14 | 2 | 3 | 9 | 24 : 44 | 7 |
16 | VAOSz 6 | - | - | - | - | - : - | - |
Zöld adatsor : Feljutott vagy egyéb okból (például MLSZ döntés, klubegyesülés), a klub a következő bajnoki szezonban magasabb osztályban folytatja.
- 1) új neve K. Lakásépítő
- 2) új neve ÉDOSz Kenyérgyár
- 3) 1950. 04.18. Autótaxi SC + Pestújhelyi MSC fúziója Autótaxi MSC néven
- 4) 1950. 01.26. Dohánygyári Lendület + Óbudai Lendület + Beváltó Lendület + Központi Lendület fúziója Bp. Lendület SE néven, majd új neve ÉDOSz Lendület
- 5) a tavaszi szezon előtt visszalépett
- 6) 1949. októberében visszalépett
Az első négy helyezett felkerült a BLASz II. osztályba.
Az előző évi II. osztályból kiesett VAOSz kivételével valamennyi csapat újonc.
Kieső nem volt.
források
1. Központi Lombik TK II 27 24 3 – 76:29 51
2. Pamuttextil 27 22 1 4 68:28 45
3. Kőzponti Híradó 27 17 6 4 66:27 40
4. Házgyár [*1] 27 16 3 8 70:49 35
--------------------------------------------------------------
5. Budai Vasutas 27 13 3 11 51:51 29
6. Stieber 27 13 3 11 59:66 29
7. Útvasút 27 12 3 12 76:63 27
8. Frama 27 10 3 14 53:50 23
9. Franck 27 10 1 16 73:57 21
10. Masped 27 9 3 15 52:75 21
11. Községi Kenyérgyár [*2] 27 8 4 15 44:78 20
12. Villanyszerelők 27 8 2 17 34:78 18
13. Autótaxi MSC II [*3] 27 7 2 18 33:68 16
14. Óbudai Dohánygyár [*4] 27 4 2 21 24:40 10
15. Salzmann [*5] 14 2 3 9 24:44 7
VAOSz (k) [*6]
[*1] új neve K. Lakásépítő
[*2] új neve ÉDOSz Kenyérgyár
[*3] 1950. 04.18. Autótaxi SC + Pestújhelyi MSC fúziója Autótaxi
MSC néven
[*4] 1950. 01.26. Dohánygyári Lendület + Óbudai Lendület +
Beváltó Lendület + Központi Lendület fúziója Bp. Lendület
SE néven, majd új neve ÉDOSz Lendület
[*5] a tavaszi szezon előtt visszalépett
[*6] 1949. októberében visszalépett
Népsport 1950. 07. 09.
gaborpapi (fórum)
2. Pamuttextil 27 22 1 4 68:28 45
3. Kőzponti Híradó 27 17 6 4 66:27 40
4. Házgyár [*1] 27 16 3 8 70:49 35
--------------------------------------------------------------
5. Budai Vasutas 27 13 3 11 51:51 29
6. Stieber 27 13 3 11 59:66 29
7. Útvasút 27 12 3 12 76:63 27
8. Frama 27 10 3 14 53:50 23
9. Franck 27 10 1 16 73:57 21
10. Masped 27 9 3 15 52:75 21
11. Községi Kenyérgyár [*2] 27 8 4 15 44:78 20
12. Villanyszerelők 27 8 2 17 34:78 18
13. Autótaxi MSC II [*3] 27 7 2 18 33:68 16
14. Óbudai Dohánygyár [*4] 27 4 2 21 24:40 10
15. Salzmann [*5] 14 2 3 9 24:44 7
VAOSz (k) [*6]
[*1] új neve K. Lakásépítő
[*2] új neve ÉDOSz Kenyérgyár
[*3] 1950. 04.18. Autótaxi SC + Pestújhelyi MSC fúziója Autótaxi
MSC néven
[*4] 1950. 01.26. Dohánygyári Lendület + Óbudai Lendület +
Beváltó Lendület + Központi Lendület fúziója Bp. Lendület
SE néven, majd új neve ÉDOSz Lendület
[*5] a tavaszi szezon előtt visszalépett
[*6] 1949. októberében visszalépett
Népsport 1950. 07. 09.
gaborpapi (fórum)
új hozzászólás
Csak bejelentkezett felhasználók írhatnak hozzászólást!