magyarfutball.hu

bajnoki szereplések

szezon bajnokság osztály klub neve hely pontok
2023/2024 Nemzeti Bajnokság III, Dél-Keleti csoport 3 Szolnoki MÁV FC 6 49
2022/2023 Nemzeti Bajnokság III, Közép csoport 3 Szolnoki MÁV FC 12 41
2021/2022 Nemzeti Bajnokság II (Merkantil Bank Liga) 2 Szolnoki MÁV FC 18 38

összes eredmény, részletek »

címer: Szolnoki MÁV FC

Az egyesület Papp Dénes MÁV főmérnök kezdeményezésére 1910. május 11-én alakult 23 taggal. A csapat először a csirkepiacon, majd a vásártéren játszott, majd 1912-ben a Podolszky úton építettek pályát. Egyre több meccset játszottak, de az I. vh. alatt megszakadt a fejlődés. 1924-ben kibővítették a sporttelepet és készítettek egy 800 fős fedett tribünt. A 3000 ember befogadására alkalmas létesítmény országos hírű lett. 1926 és 1935 között az amatőr csapatok kerületi bajnokságban játszottak, melyek győztesei országos döntőben mérkőztek meg egymással. 1928-29-ben eljutott a döntőig a csapat, de ott a Törekvés 5-0-ra legyőzte. A 30-as években több játékost is adott az egyesület a Magyar Vasutas Válogatottba. Az 1933-34-es sorozatban a Magyar Kupa elődöntőéig jutott, ott a BSZKRT ütötte ki. 1935-36-ban KÖLASZ bajnokságot nyert az egyesület. Osztályozókat játszott a KEAC-cal, a NZTE-vel, a Haladás-sal. 1937-ban a Haladással szemben megnyerte az országos vasutas bajnoki döntőt. A csapat közben besorolást nyert az újonnan létrehozott NB II-be, ahonnan 1938-ban felkerültek az első osztályba és a szezon végén 9. helyen végeztek, csakúgy mint egy évvel később, majd negyedikek lettek, sőt 1941. június 29-én megszerezték a mai napig egyetlen Magyar Kupa győzelmüket a Salgótarjáni BTC 3-0-s legyőzésével, s ezzel elnyerik a Corinthian-kupát (legtovább állva maradó amatőr csapat) is. A következő évben pedig először és utoljára felállhattak a dobogóra (3. hely). Ez időben a MÁV volt a legjobb vidéki csapat, több játékos is szerepelt a válogatottban. A következő két szezonban 8. lettek. A sikersorozatnak a háborús események vetettek véget, Szolnokot jelentős bombázások érték.

A háború után még elértek egy 13. és egy 10. helyet, de 1947-48-ban kiesett (15. hely) a csapat az első ligából, s ezután Szolnokon első osztályú futballt 1955 kivételével (Szolnoki Légierő) nem láthatott a közönség. Összesen 9 szezont szerepelt az első osztályban (266 mérkőzés, 108 győzelem, 54 döntetlen, 135 vereség, 567-635 gólarány). A csapat közben játékosokkal támogatja az újjáalakuló MTE-t és megindul a városi rivalizálás, mely 1979-i tart. 1948-tól Szolnoki Vasutas SE, 1949-től Szolnoki Lokomotív SE, majd 1953-tól 1956-ig Szolnoki Törekvés SE néven szerepel. Az NB II-ből 1954-ben egy évre kiesett, de ezt követően stabil másodosztályú csapatnak számított. 1973-74-ben újra kiesnek, s ezek után már több időt töltött el a harmadosztályban, csak 1978-ban jut vissza. Közben 1974. december 4-én átadják a tiszaligeti stadiont, s a következő évek során a Véső utcai pálya mellett itt is játszanak (jelenleg 2008-ban is). Mindeközben a városi rivális Szolnoki MTE egyre sikeresebb lesz (pl. MNK elődöntő 1972/73-ban), de a MÁV nem veszti el népszerűségét. Más városokhoz hasonlóan itt is egyesülést határoznak el a pártvezetők (sikertelen MÁV, bázis nélküli MTE), így 1979. július 29-én egyesül a MÁV és az MTE, s Szolnoki MÁV MTE néven folytatja a megye legnagyobb egyesülete. 1986-87 során egészen az MNK elődöntőjéig jutnak, de a későbbi győztes Békéscsabai Előre kiveri őket. 1992-ben ismét kiesnek a harmadosztályba, s néhány évet ott is töltenek. 1996-tól ismét felveszik egykori nevüket. A visszajutás óta azonban Szolnoknak stabil másodosztályú csapata van, mely az utóbbi években rendre a dobogó közelében végez, 2000/01-ben a régi szép időket idézve 8 közé jutott az MK-ban.

Komolyan csak a 2007-08-as bajnokságban vetődik fel az első osztály lehetősége, de aki valósan látja a helyzetet, az erről nem álmodozhat. Nincs megfelelő infrastruktúra (a tiszaligeti pálya teljes felújításra szorul), a jobb játékosokat folyamatosan elviszik, nincs komoly támogató, a kosárcsapat (Olaj) sokkal népszerűbb, sikeresebb. A másodosztály tartható hosszabb távon is, de ez kevésnek tűnik az emberek számára. Hol vannak már a korábbi több ezres nézőszámok? Reméljük még egyszer visszatérnek a sikerek ebbe a városba a labdarúgás terén is.

pancso, 2008.11.19

Szurkolók
kapcsolódó csapatok
cím
5000 Szolnok
Pf.:147
Jász-Nagykun-Szolnok megye
 
elérhetőség
telefonszám +36 (56) 420 975, +36 (30) 235 3020
fax. +36 (56) 420 975
e-mail titkarsag@szolnokimavfc.hu
alapítás
1910. május 11.
klub színei
kék - fehér
? - ?
kék - fehér - meggypiros
? - ?
piros - fekete
1949 - 1956
sárga - kék
? - 2009 ősz
kék - fehér
2009 ősz -
bajnokság (2024/2025)
stadion
  1. Tiszaligeti Stadion
régi stadionok
  1. Tiszaligeti stadion

    (1979 - 1991)

  2. Véső utca

    (1991 - ?)

  3. Véső utca

    (? - 2013)

névváltozások
  1. Szolnoki MÁV Sport Egyesület
    1910 alapítás
  2. Szolnoki Vasutas SE
    1948 - 1949
  3. Szolnoki Lokomotív SK
    1949 - 1953
  4. Szolnoki Törekvés SE
    1953 - 1956
  5. Szolnoki MÁV Sport Egyesület
    1956 - 1979
  6. 1966-ban beolvadt az egyesületbe a [cl:XXX]Szolnoki Vasutas SE[/cl]
  7. 1979 Egyesül a Szolnoki MTE-vel
  8. Szolnoki MÁV MTE
    1979 - 1995
  9. Szolnoki MÁV SE
    1995 - 1996
  10. Szolnoki MÁV FC-Neusiedler
    1996 - 2004
  11. Szolnoki MÁV FC - Mondi
    2004 - 2009 ősz
  12. Szolnoki MÁV FC
    2009 ősz - 2014. február 19
  13. Szolnoki MÁV-Stadler Rail FC
    2014. február 19 - 2015. január 01
  14. Szolnoki MÁV FC
    2015. január 01 -
dicsőséglista
  1. NBII/másodosztály bajnoka
    1913/1914
    1917/1918
    1918/1919
    1937/1938
    2009/2010
  2. NBI/első osztály bronzérmese
    1941/1942
  3. Magyar Kupa győztes
    1941
mérkőzések
hivatalos honlap
kapcsolódó weboldalak
szurkolói csoportok
  1. Szolnok Hogs (2007 -  )
segítség
 

új hozzászólás

Csak bejelentkezett felhasználók írhatnak hozzászólást!

hozzászólások

  1. avatar: Longinus
    2023.07.06, 18:22
    képA
    Szolnoki MÁV MTE 1987-es kerete. Kép: Régi Idők Focija Facebook
     
  2. avatar: pancso
    2020.03.09, 23:13
    kép
     
  3. avatar: magyarfutball.hu
    2015.02.19, 14:10
    „A Szolnoki MÁV FC és a Szolnoki MÁV Utánpótlás FC sajnálattal és megdöbbenéssel értesült arról, hogy a Stadler Magyarország Vasúti Karbantartó Kft. a megváltozott gazdasági körülményekre hivatkozva váratlanul, 2015. január 1-jei hatállyal felbontotta a klubokkal kötött szerződést, és kihátrált a csapatok mögül.

    2013 decemberében négy szezonra szóló, évi százmillió forintos nagyságrendű támogatásról született szerződés a klubok és a cég között. A Stadlerrel való együttműködést eredményesnek tartottuk, a szerződésben foglalt feltételeket maradéktalanul teljesítettük, és a hosszú távú támogatás tudatában vállaltuk a létesítményfejlesztéseinkhez szükséges önerő előteremtését is.

    Értetlenül állunk azelőtt, hogy egy Szolnokon működő cég éppen a szolnoki futballt és azt a 800 tehetséges gyermeket hagyja cserben, akik büszkén léptek pályára az eddig a nevét viselő csapatokban. Miután azonban a folytatásról szóló tárgyalásaink eredménytelenül zárultak, kénytelenek vagyunk tudomásul venni a Stadler döntését. A felelős gazdálkodásnak köszönhetően a klubok működése stabil, és dolgozunk azon, hogy más forrásból pótoljuk a beruházásokhoz szükséges összeget.”

    Földi Sándor, ügyvezető

    2015.02.19
    http://www.szolnokimavfc.hu/hirek
     
  4. avatar: magyarfutball.hu
     
  5. avatar: NNS
    2014.04.30, 22:13 (szerk.: 2016.05.25, 15:03)
    kép
    A MÁV leghíresebb labdarúgócsapata az Üllői úton a "Magyar Kupával", "Corinthián"-díjjal.
    Balról jobbra: Selmeczi, Fazekas, Csabai, Szűcs, Korom, Horváth, Kispéter, Kolláth, Szántó, Buza, Nagy F., Palla gyúró, hányzik Laborcz
    forrás: http://www.tempofradi.hu/szolnoki-mav-mte-kronika-75
     
  6. avatar: magyarfutball.hu
    2014.02.19, 16:38 (szerk.: 2016.05.25, 14:58)
    Új néven folytatjuk tovább

    Névadó szponzori megállapodást kötött a mai napon a Stadler Rail Csoport és a Szolnoki MÁV FC, az éves szinten százmilliós nagyságrendet meghaladó szerződést a felek négy évre írták alá, amely nemcsak a felnőtt labdarúgó csapat, hanem az utánpótlás egyesület támogatását is jelenti. A megállapodás értelmében a szerződés ideje alatti bajnoki szezonokban a felnőtt csapat Szolnoki MÁV-Stadler Rail FC, míg az utánpótlás csapat Szolnoki MÁV-Stadler Rail Utánpótlás FC néven indul. A megállapodást a két fél 4 éves időtartamra kötötte meg, így a szolnoki labdarúgó klub folyamatos szakmai fejlődése anyagilag hosszú távon biztosított lesz.

    A Stadler már évek óta a szolnoki kulturális- és sportélet elkötelezett támogatója. A 2009-es gyáralapítás óta a város jelentősebb fesztiváljain és sporteseményein rendre a szponzorok között szerepel. A svájci vasúti járműgyártó csoport a mostani megállapodással a támogatásra fordítható éves költségvetését összpontosítva kívánja felhasználni annak érdekében, hogy a kiválasztott szervezetet számára egy komolyabb, látványosabb fejlődéshez szükséges támogatást tudjon biztosítani. A Stadler célja a szerződéssel az, hogy szolnoki labdarúgás a néhány évvel ezelőtti sikerekhez hasonlóan ismét a hazai élvonalhoz tartozzon, és ott a színvonalas utánpótlásképzés eredményeinek segítségével stabil helyet harcolhasson ki magának.

    2014-02-19
    szolnokimavfc.hu/hirek
     
  7. avatar: pancso
    2014.02.09, 11:45
    A Szolnoki MÁV Sportegyesület jubileumi évkönyve:

    http://www.szolnokimavse.hu/images/szolmavse_konyv_kesz.pdf
     
  8. avatar: magyarfutball.hu
     
  9. avatar: matyika89
    2012.09.20, 18:10
    Azt Valaki meg tudja mondani, hogy a Szolnok csapata miért a régi Véső Utcai Stadionban játssza a meccseit?
     
  10. avatar: magyarfutball.hu
     
  11. avatar: magyarfutball.hu
    2011.05.06, 11:22
     
  12. avatar: pirospont
     
  13. avatar: magyarfutball.hu
     
  14. avatar: fgymat
    2010.11.05, 14:26 (szerk.: 2016.05.25, 14:56)
    Szolnoki MÁV MTE 1979
    cam: Szolnok, Véső út, 5002
    pálya: Szolnok, Véső úti sporttelep és Tiszaligeti Sporttelep, 20 000 néző
    szín: piros-kék

    https://www.magyarfutball.hu/data/upl/2013/08/1376925300_2l95bp4.jpg
    forrás:
    Sport Zsebkönyv 80/81
     
  15. avatar: fgymat
    2010.10.03, 16:09 (szerk.: 2016.05.25, 14:53)
    SZOLNOKI MÁV SE

    Alapítás: 1910
    Cím: 5002 Szolnok, Véső u., MÁV Sporttelep, telefon: 11-672 (levélcím: 5002 Szolnok, Postafiók: 23)
    Technikai vezető telefonja: 13-316
    Pálya: ugyanott, telefon: ugyanaz, 9.000 néző
    Szín: kék-fehér

    forrás:
    Sport zsebkönyv '74-75
     
  16. avatar: magyarfutball.hu
    2010.08.02, 15:21 (szerk.: 2016.05.25, 14:53)
    1997-1998-ig SE is volt?
    Szolnoki MÁV MTE (1979 - 1996)
    Szolnoki MÁV SE (1996 - 1997)

    forrás:
    http://www.szolnokimavfc.hu/klub/informaciok.html
     
  17. avatar: fgymat
    2010.06.20, 15:33 (szerk.: 2018.09.22, 15:53)
    Szolnok MÁV Sportegyesület. Szolnok, MÁV műhelyfőnökség. Alakult 1910-ben. Sporttelepe Szolnokon a Podoluky-úton van. 10.000 személy befogadására alkalmas.
    Működő szakosztálya: a labdarúgó, atletika, bírkózó, céllövő, kerékpár, tenisz, korcsolya, úszó és vívó. Szakosztályonként igazolt játékosok száma (a fenti sorrendben): 71, 25, 60, 138, 44, 6, 32, 24.
    Elnök: Járay Elemér műszaki főtanácsos; ügyv-elnök: Sóki Imre főmérnök. Szakosztály-vezető: labdarugó: Engelmann Jenő; atletika: g. Kiss Gyula; birkózó: Bokor János; céllövő: Csömör Ferenc; kerékpár: Szabó Imre; tenisz-korcsolya: Bosnyák István; úszó: Kocsis Gyula; vívó: Józsa János. Intézők: labdarugás: Romhányi Ferenc (a többi szakosztálynak nincs külön intézője).
    A sportegyesület a Magyar Vasutas Sport egyik kíváló képviselője. 30 esztendővel ezelőtt Fekete Mihály és Szirmai Sándor szertárnokok kezdeményezésére Papp Dénes MÁV mérnök segítségével lakult meg az egyesület, amely igen sok nehézséget küzdött le. Legelőször labadrúgó csapata alakult meg. Első mérkőzésüket a csirkepiacon tűzoltó kordon között játszották le Szolnoki SC ellen, melyet 9:1 arányban nyertek meg. A vezetőség belátta, hogy saját pálya nélkül nincsen jövője az egyesületnek. Előbb a városhoz fordultak támogatásért, azonban elutasításban volt részük, úgyhogy a MÁV igazgatóságától bérelték ki azt a helyet, ahol jelenleg is áll a ma már országos viszonylatban is elsőrangú sporttelep.
    Rövidesen megalakultak az atletika-, bírkózó-, és kerékpár-szakosztályok is. Lassan virágzásnak induló induló sportéletet a világháború állította meg és csak 1918. év elején kezdett újra lendületbe jönni. Az 1919. és 1920-as években a kommunizmus, majd az utána következő oláh megszállás is hozzájárult ahhoz, hogy a sportélet nem tudott kellő mértékben kifejlődni. Azóta nagy változáson ment keresztül az egyesületi élet és számos értékes eredményektanuskodnak a fejlődésről.
    Kamarás Gyula elnöksége alatt (1926-31-ig) készült el az 50x20m-es vasbeton úszómedence és vasbeton lelátó, majd megépült a 4 lőállású céllövő és 2 teniszpálya. Később Varga László, Leveles Kálmán, majd Járay Elemér lnök működése alatt újabb teniszpályák épültek és befejeződött még 1934-ben megkezdett artézi kut fúrása is. Később megépült az ország egyik legnagyobb méretű 21 lőállású pályája. 1938-ban pedig, amikor az egyesület labdarugó csapata bejutott az NB I. osztályba, átépítették a játék és a nézőteret is. A pályát füvesítették és salakos edzőpályát létesítettek, 4000 személyes fedett, álló lelátót építettek. Az évről-évre szaporodó hatalmas létesítményekkel együtt emelkedett a taglétszám is, amely 1942. év elején 1582 főre volt tehető.

    Az egyesület történetében legnépszerűbb sportág a labdarugás játszotta mindenkor a legjelentősebb szerepet. Megalakulásuk óta 1196 érkőzést játszottak. Ebből 802 megnyert, 236-ot elveszített a csapat, míg 58 mérkőzés döntetlenül végződött. A labdarugó játékosai közül országos válogatottak voltak: Kolláth Ferenc 5, Kiss Péter 2, Szánthó József 4, Szűcs Sándor 2 esetben. Nagy Ferenc pedig B. válogatott volt.

    Az atletika szakosztály is igen sok dicsőséget szerzett. Az egyesület örökös bajnokai: Németh Gyula, Darvas Zoltán, Szobonya Miklós. Magyar válogatottak voltak: Bessenyei és Cserna. 100 vasutas, 107 kerületi, 6 országos ifi és 3 országos vidéki bajnokságot nyertek. 1022 I., 546 II., 469 III., díjat szereztek.
    Birkózó-szakosztálya 13 éve működik: 176 versenyen. 26 kerületi és vasutas, 1 országos ifi és 1 országos levente-bajnokságot, továbbá 402 különféle díjat nyertek.
    Kerékpár-szakosztályuk 14 éves működése alatt 149 versenyben 2860 különféle díjat szereztek. Az úszó-szakosztály 1929. évben az uszoda felavatása után kapott nagy lendületet. 127 versenyen kerületi és vasutas úszó és vizilabda bajnokságot, 779 különféle díjat nyertek. Több serleg és városi vándordíjat védtek ezidő alatt.
    Teniszezőjük között is több kíváló versenyző akad. A céllövő-szakosztály, amely 1931-ben alakult meg, 99 csapat, 76 egyéni versenyen, 169 különféle díjat gyüjtött össze. 1939-ben kapcsolódtak be a hölgylövészek is, akik ugyancsak szép eredményeket értek el. Az egyesület szakosztályai évről-évre szépen fejlődnek ami a vezetőség sportszeretetét dícséri.

    https://www.magyarfutball.hu/data/upl/2013/08/1376925346_eg5sfs.jpg
    forrás:
    Pluhár István: Magyarországi sportegyesületek története (1941)
     
  18. avatar: magyarfutball.hu
    2010.05.13, 11:56
    Papp Dénes MÁV műhelyi főmérnök kezdeményezésére 23 taggal 1910. május 11-én alakult meg a Szolnoki MÁV Sportegyesület. Nyilván a sportot szerető mérnök ember sem gondolta, hogy megéli a centenáriumot a klub, amely sok nagy viharon ment át az elmúlt száz esztendőben. Közben a MÁV-ról Lokomotívra, Törekvésre és MÁV-MTE-re is elkeresztelték az egyesületet. 1996. óta azonban ismét Szolnoki MÁV néven szerepelnek, újra kék-fehér a színűk, mint 100 évvel korábban.

    Közben volt olyan időszak, mikor a piros-fekete, a piros-kék, és a kék-sárga színeket is magukénak tudhatták.

    forrás:
    http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9041124
     
  19. avatar: magyarfutball.hu
    2010.05.07, 14:04
    A klub hivatalos tájékoztatása szerint:
    Az őszi szezon óta kék-fehér a csapat színe, a MONDI-t az ősztől "hagytuk el", előtte a hivatalos elnevezés Szolnoki MÁV FC - Mondi volt.

    Üdvözlettel:

    Terenyei Zsolt
    Szolnoki MÁV FC
    Technikai vezető
     
  20. avatar: Ailton
    2010.03.13, 20:43 (szerk.: 2016.05.25, 14:53)
    újra kék-fehér a Szolnoki MÁV?
    legalább is a honlap színe és a címer is.
    szolnokimavfc.hu
     
  21. avatar: Sanyi-Hungaria
    2010.02.08, 18:38 (szerk.: 2010.03.13, 20:50)
    Alakult 1910-ben, színe kék-fehér-meggypiros. Elsőmérkőzésüket a Szolnoki SC-vel játszották. Mind a MÁV, mind az MTE rendkívül közkedvelt volt a Tisza-parti városban, egészen a klubok fúziójáig. Első közös élvonalbeli szereplésükre 1938-39-es idényben került sor. Innentől kezdve megszakítás nélkül kilenc évet töltöttek a legjobbak között. Az 1940-41 Magyar Kupa döntőjében az SBTC csapatát 3:0-ra legyőzve elnyerte a kupát. 1942-ben a dobogó harmadik fokára állhattak fel, ami a klub történetének legnagyobb bajnoki sikere. Ez az időszak hozta a klub legnagyobb sikereit. Kupagyőztes: 1941.


    Forrás: Magyarország futball története
     
  22. avatar: fgymat
    2010.01.10, 21:04 (szerk.: 2018.09.22, 14:37)
    Ha az utas a Budapest-Cegléd-Szolnok vonalon érkezik Szolnokra, akkor már a vonatból látja a szolnoki vasutasok pályáját. Jobbkéz felé kell nézni s látjuk, hogy a lelátó és a játéktér merőlegesen fekszik a vasúti sínre. Régebben, amikor nem voltak rendkívüli viszonyok, akkor az érkezés után a vasúti sínek mellett visszafelé haladva, a budapesti országút sorompóját elhagyva az ember rögtön a MÁV-pályán volt. Ma rendszerint a pályaudvar mögötti utakon kell elindulni, jobbkéz felé kell menni s egy kicsit kanyargós az út. Most már az országúthoz korszerű, hatalmas felüljárót építettek, nincs már sorompó. A felüljáró alatt elhaladva frissen kövezett úton ér az ember a vasutasok pályájához. A város felé eső oldalon van a fedetlen állóhely és a Cegléd felé eső oldalon meg a lelátó. A lelátó elég nagy, hasonlft a MAC régi lelátójához. Alatta vannak az öltözők s két oldalt lehet bemenni az öltőzők előtti folyosóba. Az egyik oldalon L-alakú, drótkerítéses játékoskijáró van. Ha a Phőbus-pályán a lelátó alatt lettek volna az öltözők, akkor azt lehetne mondani, hogy a szolnoki pálya legjobban a Phöbus-pályához hasonlít. A különbség csupán annyi, hogy Szolnokon lényegesen nagyobb a nézőtér. Hiszen a főlelatótól jobbkéz-felé, amerre az uszoda van, félelipszis alakban egészen szép terület álI a nézők rendelkezésére. Az öltözők nem nagyok, de viszont Szolnokon nemcsak hideg, hanem meleg víz is folyik a csapból. A játéktér ellen Szolnokon nem panaszkodhatnak a vendégek. A pálya talaja füves. A füvesltés nagyszerűen sikerült s a füvet gondozzák is. Legfeljebb az lehet a kifpgás, hogy a pálya egy kicsit keskeny.

    https://www.magyarfutball.hu/data/upl/2013/08/1376925392_2vi37cz.jpg
    forrás:
    Nemzeti Sport - Pesti szemmel, vidéki pályákon
    1941. szeptember 4.
     
  23. avatar: Ailton
    2009.10.18, 16:00
    A 2002-2003-as és a 2004-2005-ös szezonban biztosan Szolnoki MÁV Fc-Neusiedler náven szerepeltek.
     
  24. avatar: hollerferi
    2009.07.17, 12:08
    A csapat 1976-ban bajnok lett a 3.osztályban Hímer Istvánnal
    és felkerült az NB II-be.Ez kimaradt a történetből.
     
  25. avatar: magyarfutball.hu
    2009.04.21, 13:43 (szerk.: 2009.04.21, 13:44)
    SZOLNOKI MÁV FC-MONDI ( http://www.szolnokimavfc.hu/csapat/bajnoksag0809/21.html )
    vagy
    SZOLNOKI MÁV-MONDI FC ( http://www.szolnokimavfc.hu/klub/informaciok.html )?
    Mikortól?
     
  26. avatar: pancso
    2009.01.16, 16:19 (szerk.: 2016.05.25, 14:52)