magyarfutball.hu

Ferencvárosi TC - Diósgyőri VTK 3 : 3 15:30

   
   
Tölts fel te is saját képeket! »
  1. Ferencvárosi TC - Diósgyőri VTK 2024
  2. Ferencvárosi TC - Diósgyőri VTK 2024
  3. Ferencvárosi TC - Diósgyőri VTK 2024
  4. Ferencvárosi TC - Diósgyőri VTK 2024
  5. Ferencvárosi TC - Diósgyőri VTK 2024
mérkőzés értékelése

mérkőzés: 4 (1 szavazat)

játékvezető: 4 (1 szavazat)

hangulat: 4 (1 szavazat)

1...5
tippjáték
tippek
  1. 2 : 0 (1)
OTP Bank Liga, NB I 2024/2025, 14. forduló
játékvezető : Karakó Ferenc
nézőszámok:
  1. dvtk.eu: 8.723
  2. fradi.hu: 8.723
  3. nso.hu: 8.723

Ott voltál a mérkőzésen? Oszd meg benyomásaid, élményeid a meccsről!

 

új hozzászólás

Csak bejelentkezett felhasználók írhatnak hozzászólást!

hozzászólások

  1. avatar: magyarfutball.hu
    2024.12.05, 15:16 (szerk.: 2024.12.20, 22:15)
    Új taktikánk, hogy pihengetünk egy félidőt, na az nem műkszik, legközelebb rúgjunk előbb lendületből 3-at, és utána pihengessünk!

    Jó az X, megnyerhettük volna - de a bukta is közel volt, ha a végefelé Maiga nem ér vissza......

    Sokadik edzőnknél a sokadik meccs amikor belealszunk, meg elhisszük hogy a kevesebb is elég. Most megint kis híja volt hogy megégtünk, ezzel valamit kezdeni kell.

    A "miért azok kezdtek, akik" kezdetű kérdést megfogalmazók azért ne felejtsék el, hogy a mától december 8-ig terjedő 14 nap alatt 5 meccset kell lejátszanunk. Pascal szerintem emiatt és nem jószántából próbál rotálni. Ez ma így sikerült.

    A meccsből annyit szűrtem le, hogy a cserepadunk rövidnek tűnik két-három sorozathoz (legalábbis a jelenlegi forma alapján), illetve vannak gondjaink a motivációval nb1-es meccseken, mintha nem mindig érné el az ingerküszöböt sok játékosnál (na persze a Malmö meccs előtt 4 nappal talán érthető is).

    Kíváncsian várom a téli átigazolási időszakot. Tudom, hogy a fősodorral ellenkezem, de Botkát továbbra is nagy értéknek tartom, különös tekintettel arra is, hogy a védősorban több poszton is bevethető. A tegnapi meccsen kapott első két gól sem varható csak az ő nyakába szerintem (az elsőnél Makre, a másodiknál Zsombi védekezését is lehetne kifogásolni). Elfogadom, hogy nem helyezkedett jól egyiknél sem, ezt viszont annak a számlájára írom, hogy keveset játszik.

    Utolsó négy bajnokin három döntetlen, hat elszórt pont.
    A játék is csalódás.
    Rohadtul idegesítő hogy nem próbálkozunk távoli lövésekkel.
    Valamit kezdeni kell a bajnokságban, mert őrülten szenvedünk...

    Sajnos ma hazánk fiai sem bizonyították, hogy a pad helyett játszaniuk kell (Botka, Pászka, Gruber).

    Igazából amit a bajnokikon nyújtunk, az eddig csalódás, nincs mit ezen szépíteni. Az első két meccsünket simán hoztuk.
    Utána a hazai Újpest mákkal lett meg, és a Nyíregyháza ellen is csaltuk a focit.
    Aztán az MTK és Gyaka elleni meccsek rendben voltak.
    Paksi meccsen nem koncentráltunk hátul, meg is lett az eredménye. Vidi meccs OK volt, a felesleges kiállítás után azért szerencsések is voltunk, hogy nem lett szorosabb.
    Aztán az előző 4 meccsünk tényleg egy nagy fos volt, volt egy jó félidőnk ma, meg a Győr ellen egy jó 15 percünk.

    A 12 meccsből volt mondjuk 5, amire azt lehet mondani, hogy ez teljesen rendben volt. A durva az, hogy ezzel együtt is lehetne akár több pontunk az xG-k alapján, és még így is simán vezetjük a bajnokságot.
    A legutóbbi 3 nemzetközi meccsünk viszont kifejezetten jó volt, nagy most a kontraszt a hazai és a nemzetközi meccsek között. Ez eddig nem volt ennyire jellemző a csapatra, jó lenne érteni az okokat.

    Az EL-ben mind a jatek, mind az eredmenyek teljesen rendben vannak. A bajnoksagrol ugyanez nem mondhato el, de csak vezetjuk azt is. Boven lehetne jobb a jatek, de a tragediatol messze van.

    A bajnokságban szenvedünk, de így is vezetjük, az EL-ben meg egész jó meccseket játszunk. Érdekes kettősség. Nem lehet csak arra fogni, hogy itthon mindenki betolja a buszt. Ez évek óta így van, meg kell oldani.

    A "csapat" érte el ezt a döntetlent, de nem volt véletlen Botka,Pászka és Gruber cseréje! Főleg az első kettő lógott ki, lefelé!

    se a holland bajnoksag, se az EL nem keszit fel a mennyeire. Pascal vakon van, mit is kellene itt jatszanunk. az Alkmaar edzojekent soha nem kellett ilyesmire megoldast talalnia. jol lathatoan nincs is neki. a NK-t megoldjuk, de itthon szenvedunk. vagy beletanul, vagy rovid lesz a palyafutasa a Fradinal. okos gyereknek tunik, talan a teli szunetben ujragondolhatja/epitheti magat. csak addig huzzuk ki az elen es nyerjunk meg kettot az EL-ben!

    Olyan volt, mint a 2000 eb-n a legendás jugoszláv - szlovén 3:3, amikor 0:3 után dacból elkezdtek játszani a jugók. Itt 3 csere kellett és egy egészen másik mérkőzés lett. Végre csapatként küzdöttek a játékosok, nem adták fel. Tanulság: kell egy balhátvéd...

    A szünet után azok a változások jöttek,amim addig hiányoztak: kapura lövés, gyors, kevés érintős játék, sokkal pontosabb beadások. Meg néhány gyenge teljesítmény cseréje. Adom, hogy Barna mellé vitte fel Saldanhat, megoszlott lett a rezes figyelem, hogy fejre vagy laposan földön, ilyenkor mindig jönnek a hibák...

    Baromi sok problémát megelőzhettünk volna, ha az elején ül a játékunk mert nem nézi be Pascal a brióst, de a visszakapaszkodás mindenképpen elismerést érdemel, hogy megmutattuk, tudunk mi ha akarunk, még ilyen hátrányban is...de baszki, 11-ből 9 csapat a kontrákban bízhat csak ellenünk, ráadásul gyors játékosok ellen beteszünk egy meccshiányos Pászkát balra és egy szélen is már lelassult Endit középre, hadd jöjjön rá két ember is, szűrés nincs...
    Már sokadszor derült ki, kik azok az aktuális perememberek, "inkábbcserék" vagy "kvótának jók" akik még/már nincsenek közelében egy alap kezdőcsapatnak. Bár talán ha csak 1 embert forgatunk meg az adott csapatrészben, akkora baj nem lehet, de kettőt is pont az egyébként is ingatag védelemben?
    A cserék kellettek és nem véletlenül ültek is, bár nem volt magasan a léc amit meg kellett ugrani, Kehindét kivéve, de ő megtette a magáét ismételten.
    Rommensnek gratula az első bajnoki góljához, kövesse még sok és legyen hasznos minden meccsen, lássuk meg, miért hoztuk ide!
    Nagyon idegtépő meccs volt, de örüljünk az egy pontnak egy ilyen szégyenletesen rossz első félidő után.
    Paszkáltól azért megkérdezném, hogy mégis mi az elképzelése, mert mint mondtam, a fociját én annyira nem látom, látszólag ugyanaz a sablon, szélre ki, beadás. Nem csak Barniból áll a csapat, hogy mindent rá játsszunk ki, akire ráadásul rá is állnak, nem véletlenül, így kevés a használható labda amit kaphat és kevés a tere hogy mozogjon, lekészítsen. Mondjuk ahhoz a többeiknek is érkezni kellene mögüle.
    Átlövés nem sok vagy egyáltalán nincs, a tilitolira nem mozdul ki már rég az ellenfél, a rövidpasszos összjátékoknál gyakran dadog a labda és könnyen adjuk el. A támadásban magasra tolt csapat pedig kész rémálom, nagyon csúnyán ráfázhatunk még erre. Rá kellene feküdni a labdaátvételre, a bemozgásokra, de a leginkább arra, hogy minden szituációra legyen legalább egy lehetséges sablon, amit véghez is tudunk vinni, mert nagy részben kiszámítható, amit csinálunk. A fejeket pedig helyre kell tenni és nem csak mesélni hogy minden meccsen a győzelemre törekszünk, ha ez így lenne, akkor nem kéne minden meccsen egy félidő szenvedést nézni.

    Az első és a harmadik kapott gólunk a mi védjegyünk. Balfasz, lehetetlen gól, mikor két néger is átesett a labdán és a forduló gólja.

    Amúgy a második is, a feka cselezni akart, de elbaszta, viszont így gólpassz lett belőle...... Nem tudom, hogy sírjak vagy nevessek....

    Mindig érdekelt, hogy ha a hosszabbításban 3 percet elcsal egy csapat azt miért csak 1 perc ráadással honorálja a bíró. Ahogy az is érdekelne, hogy amikor a 86. percben Barni kiléphetne és egyedül megindulhatna, miért elég leszedni egy sárgát az ellenfélről. Simán átléphette volna a becsúszó védőt és meg sem áll a kapuig.

    Miután Kehinde lejött, Abu egymás után szórta el a labdákat. Egyedül szinte lehetetlen focizni 8-9 fős védősánc ellen...
    Pedig biztos voltam benne, hogy a végén megcsapjuk ezt a k szar brióst.

    Bár nyerhettünk volna, pedagógiailag talán nem baj ez a döntetlen. Egy esetleges győzelem a padló alá söpört volna több problémát. Botka belső védőbe nem való, Pászka az NB1-be általában nem. Gruber is gyenge volt, cseréje jogos, de ő még nagyon fiatal. A szünetben jól nyúlt bele Jansen, és a második félidő alapvetően rendben volt. Itt azért kritika a rengeteg kihagyott helyzet, tiszta fejesből legalább még két gólt lehetett volna szerezni. Hosszú távon nem megnyugtató, hogy csak 3 minőségi védőnk van, mert alapesetben normális a rotációra való törekvés, a baj az, ha nincs kivel.

    Civic, gondolom, sérült. Ramírez Dél-Amerikából esett vissza, és lehet, hogy neki kell letolni a csütörtök-vasárnapot. Valószínűleg azt sem javasolták az orvosok, hogy Cissé a sérülése után 7 nap alatt 3 meccset lejátsszon.

    A szomorú tanulság inkább az, hogy ezek szerint Gustavo hiába edz hetek óta, még azon a szinten sincs, hogy a padon legyen, míg Szalaival akkor sem tud számolni Jansen, ha ég a ház.

    A Diósgyőrnek ma óriási szerencséje volt, az első két gól kabaré, a 3. egy jól eltalált lövésből született, ettől függetlenül amit az első félidőben mutattunk, az elfogadhatatlan. Sokadik ilyen teljesítmény már a bajnokikon. A 2. félidei teljesítményért viszont jár a taps, kár, hogy későn ébredtünk, ez a lesszabály meg így, ebben a formában ugyanolyan faszág, mint a kezezés megítélése. Jó lenne nem 3 gól előnyt adni senkinek, pláne egy nb1-ben..... De azért hajráááá, Fradi!!!!

    A kezdőből látszott ami kb. a csoportkör kezdete óta. Mindent az EL-nek rendelünk alá, a forma is arra van időzítve.
    Borzasztó kíváncsi leszek miként játszunk majd az nb1-ben, ha már nem lesz nemzetközi szereplés.

    Az óvodás védekezésünk ellenére simán nyerhettünk volna. Csak az nb1-es meccseink 80%-án az ellenfél beveri majdnem az összes helyzetét, nekünk meg 4 ziccer kell egy gólhoz.

    Ezt azért elmentem az utókornak. Ha nem mi kapjuk, akkor napokig röhögtem volna rajta!

    "A 7. percben Acolatse szerzett vezetést úgy, hogy Edomwonyi hasra esve adta be neki a labdát, ő pedig megbotlott a saját lábában és így került róla a hálóba a labda."

    Nagy kár, hogy nem tudtuk végül megfordÍtani, az úgy katartikus lett volna és nagy pozitÍv löket az EL mecsre. Ez Így inkább rosz szájÍzt hagy maga után. Megint egy félidőt védelem nélkül játszotunk, a másodikban meg nem volt jó a helyzetkihasználás, a három gól ellenére sem. Így együtt ez itthon sem fér bele.

    Szerintem Pászka amúgy nem játszott rosszul, néhány megoldása kifejezetten ügyes volt. A gólokról nem tehetett, amikor támadás van az ő oldalán, akkor nem az ő dolga a védekezés megoldása, a labdákat nem ő vesztette el.
    Szerintem nem azért vette le Jansen, mert rosszul játszott, hanem mert mást akart játszatni a második félidőben.
    Játékperc nélkül, egy botrány szarul játszó csapatban nehéz ennél többet nyújtani. Ha megkapná azt a lehetőséget, amit Eldar vagy Rami, nem lenne rosszabb náluk.

    Ezek az egy pontok is jol jöhetnek még, örülök, hogy vissza tudtunk jönni, kár, hogy az elvett negyedik megakasztotta a lendületet.

    Rommens goljanak külön örülök, remelem meghozza az önbizalmát.

    Sajnálom, hogy igy van, de 3-nál több magyart egyszerre nem bir el a csapat, akarhogy is fáj.

    Bosszantó ez az egész. Konkrétan úgy kaptunk hármat, hogy az ellenfél sem hitte el. Ha ezt valaki meséli nekem, én tuti hülyének nézem. Az szép volt, hogy felálltunk. Így is nyerhettünk volna.

    Botka Endi bebizonyította hogy ez már ide kevés! Az első két gól teljesen az Ő hibája miatt volt! Mindkét esetben beragadt, azután meg verseny futást már nem nyerhet! Lassú a gondolkodás is és futásban már nem tudja felvenni a versenyt!

    Éppen az volt a jó a csapat játékában, hogy egymás hibáit javították. Ma szinte az egész gárda lassú, és figyelmetlen volt az első félidőben. Nem írtam, hogy Botka nem hibázott, de nem csak ő.

    Az én meglátásom az, hogy az nb1-ben az ellenfelek taktikájának már része végig Barnit csesztetni, hogy felhúzzák az agyát. Tök ideg volt ma is a baszkurálások miatt, nem is fejelte be, amit a nemzetköziben be szokott...
    Más ellenszerük nincs rá, csak így tudják kiiktatni. Ezt kéne valahogy megoldani, kitalálni rá valamit!

    0-3-ig egy vicc volt, amit csináltunk, egy nagyon rossz vicc. Aztán, a második félidei feltámadás teljesen rendben volt, egy-két percre a vége felé még azt is elhittük, hogy a meccs is megvan. Amúgy az a Saldanha lesgól... ott eufória volt, igazi eufória, mert az hősies lett volna, 0-3 után fordítani. Így viszont nem tudom, mit mondjak? Jön a Malmö, ilyenkor mindig takarékosabban játszunk, értem én, de nagyon jó lenne, ha Pascal nem nézné le az nb1-et sem.

    A negyedik gol miatt meg mindig bosszankodom. Ilyenkor Saldanhank ereznie kene, h ne fusson a labda ele, annyira nem tortentek gyorsan a dolgok. Barni zsugaja ott zsenialis volt.
    Barni varhato gol / rugott gol nb1-es mutatojat megneznem, osszehasonlitva a tavaly oszivel. Most mar neki is kiszakadnatna a golzsak.

    Azt azért szögezzük le, hogy - ellentétben a mákos diósgyőriekkel - mindhárom gólunk tudatos, szép játék eredménye volt. A harmadik gólunk pedig mestermunka.

    Szerintem egyszerű ez, 3-t cseréltünk és a másodikban azt csináltunk velük amik akartunk. Tehát a cserék jobbak voltak, mint a lecsereltek, ennyi.

    Nem csak az embereket cseréltük, hanem játékstílust is. Elől is hátul is. Természetesen Saldanha jobb játékos Grubernél és több jó labdát is kapott

    Ahogy írtam, változtattunk a védekezésen is, és a támadáson is. Többen maradtak hátul, és gólratörőbbek lettünk elöl. Főleg gyorsítottuk kicsit a játékot.

    Az a kis takony Huszár megérdemelne pár taslit, amiért játszotta az agyát a kapu mögött.
    Értem, hogy a színes fémért vívott harcban egy komplexusos kis köcsögöt neveltek belőle, aki szédül a betonon. Áll a cerkája, hogy a Fradi-pályán játszhatja az agyát, és majd lesz mit mesélnie a kricsmiben, ahelyett, hogy elfutott volna a sajátjai elé leszopatni magát széles nagy örömében.

    Má bocs hogy becsatlakozom, de elmondanám én is a véleményem.
    Ha Endi a védősorral tartja a vonalat akkor 1. Vonyi nem tud olyan magasan helyezkedni, várva a hosszú indítást, sőt lehet nem is próbálkoznak azzal mivel 2. Nem lesz mindenki más méterekkel levarrva már az indítás pillanatában, vagyis Endi nem marad egyedül hogy akadályozza a helyzet befejezésében a csatárt és/vagy a társait.
    Ergo ezt Endi csinálta magának, a briós játékosai pedig meg kell vallani, remekül látták meg hogy Endi így belógott , nem követve a társai mozgását.

    Ne viccelj! Elindult Edomvonyi. Kik futottak vissza a középen rohamozó másik Diósgyőrivel, és kik nézték? Gartenman megakadályozta a beadást? Pedig ott volt. Többen hibáztak, nem csak Botka, ráadásul még szerencséjük is volt, ezért lehetett belőle gól. De egyszerűbb a többi hibát nem észrevenni és csak Botkára ráhúzni. Én meg vitázom ezzel a megközelítéssel. Ennyi.

    Első bekapott gól: Botka 2-3 méterrel a védősor mögött, nincs les.
    Második gól: Botka 3-4 méterrel a védősor mögött, nincs les.

    Máshogy értelmeztük azt a helyzetet. Te azt mondod, hogy a védővonal maradjon együtt, és Endi attól jóval hátrébb állt. Én azt gondolom, hogy neki Edomvonyi nyakában kellett lihegnie, ami ma nem sikerült jól, de ezért próbált közel maradni hozzá.

    quote]Abu Fani 6.80
    Varga B. 6.14
    Cissé 6.04
    Rommens 5.96
    Kehinde 5.92
    Makreckis 5.88
    Ramírez 5.65
    Gartenmann 5.61
    Saldanha 5.61
    Traoré 5.37
    Dibusz 5.22
    Zachariassen 4.67
    Gruber 4.45
    Pászka 3.61
    Botka 3.49

    A mindössze 47:30 tiszta játékidejű meccsen 75%-ban birtokoltuk a labdát, 87%-kal passzoltunk (PPDA 4.5, passztempó 15.7, hosszúpasszarány 5.6%). A párharcarány 103-85 volt ide, a támadópárharcaink 41, a védekezőpárharcaink 77%-át nyertük meg. A szabadlabdás párharcok aránya 17-9, a fejpárbajoké 16-15 volt ide. Mi 34, a vendég diósgyőriek 14 labdát szereztek az ellenfél térfelén.

    45 támadásból 23 helyzetig jutottunk, hét talált kaput (DVTK 15+1 / 6 / 4), az xG-arány 2.58 – 1.03, az xcG-arány 2.74 – 2.01 volt. 34 cselünkből 20, ugyanennyi beadásból 12 volt pontos. Karakó szerint mi 10-szer, a vendégek 14-szer szabálytalankodtak. Gartenmann 28 labdát szerzett, Abu Fani 7 helyzetet készített elő (1.34 xA), hatszor került helyzetbe (0.47 xG), Varga 7-szer (1.44 xG).

    https://ulloi129.hu/2024/11/24/a-diosgyor-elleni-iksz-osszefoglaloja-3/
    https://ulloi129.hu/2024/12/03/abu-fani-varga-cisse-es-varga-kady-abu-fani/
    https://ulloi129.hu/2024/11/25/igy-teljesitettunk-a-dvtk-ellen/