Nemzeti Bajnokság II, Közép csoport 1949/1950
# | club | m | w | t | l | goals | points |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | Bőripari Dolgozók SE 1 | 30 | 24 | 1 | 5 | 86 : 34 | 49 |
2 | Budafoki MTE 2 | 30 | 20 | 5 | 5 | 82 : 40 | 45 |
3 | Pesterzsébeti Vasas 3 | 30 | 15 | 6 | 9 | 48 : 44 | 36 |
4 | Péceli SzIT AC 4 | 30 | 14 | 7 | 9 | 66 : 50 | 35 |
5 | Fővárosi Gázművek Lombik SE 5 | 30 | 12 | 9 | 9 | 63 : 51 | 33 |
6 | Goldberger SE 6 | 30 | 12 | 7 | 11 | 58 : 48 | 31 |
7 | Ganz TE 7 | 30 | 12 | 7 | 11 | 48 : 48 | 31 |
8 | III. ker. Textilmunkás 8 | 30 | 13 | 3 | 14 | 51 : 53 | 29 |
9 | Magyar Viscosa SE | 30 | 12 | 4 | 14 | 47 : 53 | 28 |
10 | Elektromos MSE | 30 | 11 | 6 | 13 | 61 : 70 | 28 |
11 | Magyar Acél SE | 30 | 9 | 8 | 13 | 47 : 62 | 26 |
12 | Váci DTK | 30 | 10 | 5 | 15 | 50 : 66 | 25 |
13 | Fások SE 9 | 30 | 10 | 4 | 16 | 58 : 62 | 24 |
14 | ÉDOSz Húsos 10 | 30 | 7 | 7 | 16 | 43 : 61 | 21 |
15 | Tokodi ÜMSE 11 | 30 | 8 | 4 | 18 | 46 : 74 | 20 |
16 | Autótaxi MSC 12 | 30 | 7 | 5 | 18 | 55 : 93 | 19 |
Zöld adatsor : Feljutott vagy egyéb okból (például MLSZ döntés, klubegyesülés), a klub a következő bajnoki szezonban magasabb osztályban folytatja.
Piros adatsor : Kiesett vagy egyéb okból (például kizárás, klubegyesülés, megszűnés), a klub a következő bajnoki szezonban nem indul ebben a bajnoki osztályban.
- 1) A Wolfner SE, az UMTE és a Pannónia-UTSE egyesüléséből jött létre
- 2) 1950. 08.11.-én egyesült a Bp. Gyárépítőkkel
- 3) volt Erzsébeti MTK
- 4) volt Péceli AC, később Péceli MÁV AC. 1950 őszén átadta NB II-es helyét a Vörös Meteor SE-nek és az NB III-ban indult Péceli SzSE néven
- 5) volt Gázgyár
- 6) új neve Kelenföldi Textil (Keltex)
- 7) új neve Ganz Vasas
- 8) volt III. ker. TVE
- 9) a Ferencvárosi SE + Fások SC összevonásából jött létre, majd fúzionált a MÉMOSz-szal Építők Központi SE néven
- 10) volt Húsos SC
- 11) volt Tokodi Üveggyári SC
- 12) 1950. 04.18. Autótaxi SC + Pestújhelyi MSC fúziója Autótaxi MSC néven
A magyar sport szovjet mintára történő, szakszervezetekre épülő átalakítása következtében a csapatok kénytelenek voltak elhagyni régi nevüket.
A csoportgyőztes felkerült az NB I-be, az utolsó három csapat kiesett az NB III-ba.
Népsport
1950.06.04.
1. Bőripari Dolgozók SE [*1] 30 24 1 5 86:34 49
--------------------------------------------------------------
2. Budafoki MTE [*2] 30 20 5 5 82:40 45
3. Pesterzsébeti Vasas TK [*3] 30 15 6 9 48:44 36
4. Péceli SzIT AC [*4] 30 14 7 9 66:50 35
5. Főv. Gázművek Lombik SE [*5] 30 12 9 9 63:51 33
6. Goldberger SE (k) [*6] 30 12 7 11 58:48 31
7. Ganz TE [*7] 30 12 7 11 48:48 31
8. III. ker. Textilmunkás [*8] 30 13 3 14 51:53 29
9. Magyar Viscosa (Nyergesújfalu) 30 12 4 14 47:53 28
10. Elektromos MSE 30 11 6 13 61:70 28
11. Magyar Acél SE 30 9 8 13 47:62 26
12. Váci DTK 30 10 5 15 50:66 25
13. Fások SE [*9] 30 10 4 16 58:62 24
---------------------------------------------------------------
14. ÉDOSz Húsos (ú) [*10] 30 7 7 16 43:61 21
15. Tokodi Üveggyári MSE (ú) [*11] 30 8 4 18 46:74 20
16. Autótaxi MSC [*12] 30 7 5 18 57:95 19
[*1] volt Wolfner SE, mely fúzionált az Újpesti MTE-vel +
Pannónia-ÚTSE-vel Bőripari Dolgozók SE név alatt
[*2] 1950. 08.11. Budafoki MTE + Bp. Gyárépítők fúziója
Bp. Gyárépítők MTE néven
[*3] volt Erzsébeti MTK
[*4] volt Péceli AC, később Péceli MÁV AC. 1950 őszén átadta
NB II-es helyét a Vörös Meteor SE-nek és az NB III-ban
indult Pilisi SzSE néven
[*5] volt Gázgyár
[*6] új neve Kelenföldi Textil (Keltex)
[*7] új neve Ganz Vasas
[*8] volt III. ker. TVE
[*9] a Ferencvárosi SE + Fások SC összevonásából jött létre,
majd fúzionált a MÉMOSz-szal Építők Központi SE néven
[*10] volt Husos SC
[*11] volt Tokodi Üveggyári SC
[*12] 1950. 04.18. Autótaxi SC + Pestújhelyi MSC fúziója
Autótaxi MSC néven
gaborpapi (fórum)
új hozzászólás
Csak bejelentkezett felhasználók írhatnak hozzászólást!