magyarfutball.hu

Nemzeti Bajnokság II, Közép csoport 1949/1950

# club m w t l goals points
1 Bőripari Dolgozók SE 1 30 24 1 5  86 :  34 49
2 Budafoki MTE 2 30 20 5 5  82 :  40 45
3 Pesterzsébeti Vasas 3 30 15 6 9  48 :  44 36
4 Péceli SzIT AC 4 30 14 7 9  66 :  50 35
5 Fővárosi Gázművek Lombik SE 5 30 12 9 9  63 :  51 33
6 Goldberger SE 6 30 12 7 11  58 :  48 31
7 Ganz TE 7 30 12 7 11  48 :  48 31
8 III. ker. Textilmunkás 8 30 13 3 14  51 :  53 29
9 Magyar Viscosa SE 30 12 4 14  47 :  53 28
10 Elektromos MSE 30 11 6 13  61 :  70 28
11 Magyar Acél SE 30 9 8 13  47 :  62 26
12 Váci DTK 30 10 5 15  50 :  66 25
13 Fások SE 9 30 10 4 16  58 :  62 24
14 ÉDOSz Húsos 10 30 7 7 16  43 :  61 21
15 Tokodi ÜMSE 11 30 8 4 18  46 :  74 20
16 Autótaxi MSC 12 30 7 5 18  55 :  93 19

Zöld adatsor : Feljutott vagy egyéb okból (például MLSZ döntés, klubegyesülés), a klub a következő bajnoki szezonban magasabb osztályban folytatja.

Piros adatsor : Kiesett vagy egyéb okból (például kizárás, klubegyesülés, megszűnés), a klub a következő bajnoki szezonban nem indul ebben a bajnoki osztályban.

  1. 1) A Wolfner SE, az UMTE és a Pannónia-UTSE egyesüléséből jött létre
  2. 2) 1950. 08.11.-én egyesült a Bp. Gyárépítőkkel
  3. 3) volt Erzsébeti MTK
  4. 4) volt Péceli AC, később Péceli MÁV AC. 1950 őszén átadta NB II-es helyét a Vörös Meteor SE-nek és az NB III-ban indult Péceli SzSE néven
  5. 5) volt Gázgyár
  6. 6) új neve Kelenföldi Textil (Keltex)
  7. 7) új neve Ganz Vasas
  8. 8) volt III. ker. TVE
  9. 9) a Ferencvárosi SE + Fások SC összevonásából jött létre, majd fúzionált a MÉMOSz-szal Építők Központi SE néven
  10. 10) volt Húsos SC
  11. 11) volt Tokodi Üveggyári SC
  12. 12) 1950. 04.18. Autótaxi SC + Pestújhelyi MSC fúziója Autótaxi MSC néven

A magyar sport szovjet mintára történő, szakszervezetekre épülő átalakítása következtében a csapatok kénytelenek voltak elhagyni régi nevüket.
A csoportgyőztes felkerült az NB I-be, az utolsó három csapat kiesett az NB III-ba.
sources
kép

Népsport
1950.06.04.

1. Bőripari Dolgozók SE [*1] 30 24 1 5 86:34 49
--------------------------------------------------------------
2. Budafoki MTE [*2] 30 20 5 5 82:40 45
3. Pesterzsébeti Vasas TK [*3] 30 15 6 9 48:44 36
4. Péceli SzIT AC [*4] 30 14 7 9 66:50 35
5. Főv. Gázművek Lombik SE [*5] 30 12 9 9 63:51 33
6. Goldberger SE (k) [*6] 30 12 7 11 58:48 31
7. Ganz TE [*7] 30 12 7 11 48:48 31
8. III. ker. Textilmunkás [*8] 30 13 3 14 51:53 29
9. Magyar Viscosa (Nyergesújfalu) 30 12 4 14 47:53 28
10. Elektromos MSE 30 11 6 13 61:70 28
11. Magyar Acél SE 30 9 8 13 47:62 26
12. Váci DTK 30 10 5 15 50:66 25
13. Fások SE [*9] 30 10 4 16 58:62 24
---------------------------------------------------------------
14. ÉDOSz Húsos (ú) [*10] 30 7 7 16 43:61 21
15. Tokodi Üveggyári MSE (ú) [*11] 30 8 4 18 46:74 20
16. Autótaxi MSC [*12] 30 7 5 18 57:95 19
[*1] volt Wolfner SE, mely fúzionált az Újpesti MTE-vel +
Pannónia-ÚTSE-vel Bőripari Dolgozók SE név alatt
[*2] 1950. 08.11. Budafoki MTE + Bp. Gyárépítők fúziója
Bp. Gyárépítők MTE néven
[*3] volt Erzsébeti MTK
[*4] volt Péceli AC, később Péceli MÁV AC. 1950 őszén átadta
NB II-es helyét a Vörös Meteor SE-nek és az NB III-ban
indult Pilisi SzSE néven
[*5] volt Gázgyár
[*6] új neve Kelenföldi Textil (Keltex)
[*7] új neve Ganz Vasas
[*8] volt III. ker. TVE
[*9] a Ferencvárosi SE + Fások SC összevonásából jött létre,
majd fúzionált a MÉMOSz-szal Építők Központi SE néven
[*10] volt Husos SC
[*11] volt Tokodi Üveggyári SC
[*12] 1950. 04.18. Autótaxi SC + Pestújhelyi MSC fúziója
Autótaxi MSC néven


gaborpapi (fórum)
 
 

új hozzászólás

Csak bejelentkezett felhasználók írhatnak hozzászólást!